وکیل مزاحمت تلفنی

وکیل مزاحمت تلفنی (2)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

وکیل مزاحمت تلفنی

وکیل مزاحمت تلفنی

وکیل مزاحمت تلفنی کیست؟ وکیل مزاحمت تلفنی چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟ وکیل مزاحمت تلفنی چه ویژگی هایی دارد؟ حیطه کاری وکیل مزاحمت تلفنی چیست؟ از کجا می توانیم بهترین وکیل مزاحمت تلفنی را پیدا کنیم؟ بهترین وکیل مزاحمت تلفنی کیست؟ ویژگی های یک وکیل مزاحمت تلفنی چیست؟ بهترین وکیل مزاحمت تلفنی از چه شاخص هایی برخوردار است؟

وکیل مزاحمت تلفنی کسی است که با یکی از ساده ترین جرایم ممکن در جامعه سر و کار دارد. ساده از این نظر که امکان ارتکاب چنین جرمی برای همه اقشار جامعه به سادگی وجود دارد. در واقع داشتن یک خط تلفن ثابت یا همراه به همراه دستگاه تلفن می تواند کار را تمام کند. یعنی شما با داشتن یک دستگاه تلفن و خط آن می توانید مرتکب جرم مزاحمت تلفنی شوید. همین موضوع به ما نشان می دهد که تا چه اندازه این جرم می تواند در جامعه شایع باشد و این موضوع سختی کار وکیل مزاحمت تلفنی و اهمیت کار او را به ما نشان می دهد.

اما برای این که بتوانیم بهتر و دقیق تر با کارکرد و اهمیت وکیل مزاحمت تلفنی آشنا شویم باید با زبان قانون آشنا شویم. در واقع این وکیل مزاحمت تلفنی و مفاهیم وابسته به آن بر اساس همین زبان قانون عنوان شده است. از این رو برای درک این چنین مفاهیمی لازم است با زبان قانون آشنا شویم. همانطور که برای آشنایی با هر زبان دیگر باید از الفبای آن آغاز کنیم در این جا نیز ما تنها می توانیم به چند الفبای قانون در خصوص کارکرد وکیل مزاحمت تلفنی بپردازیم. به نوعی آشنایی ما با زبان قانون در این مقاله محدود به چند الفبای مرتبط به مفهوم جرم مزاحمت تلفنی است. پیشنهاد ما این است که این مفاهیم ابتدایی و مهم را از دست ندهید. زیرا پاسخ بسیاری از سوالات مطرح شده و سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد در دل همین مفاهیم ابتدایی قانون نهفته شده است.

وکیل مزاحمت تلفنی به چه کسی می گویند؟

وکیل مزاحمت تلفنی باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتوان به او اطمینان کرد و جریان پرونده های خود را به او واگذار کرد. وکیل مزاحمت تلفنی یکی از بهترین و متخصص ترین وکلایی است که امروزه رد حوزه های مختلفی فعالیت می کند و می تواند جریان پرونده ای را که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به این حوزه مرتبط می باشد را به بهترین نحو ممکن مورد حل و فصل قرار دهد.

وکیل مزاحمت تلفنی نیز یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص است که دارای توانایی ها و تخصص های مختلفی است. همه ما به خوبی می دانیم که دنیا در حال پیشرفت است و تمامی مشاغلی که رو به ترقی و رشد هستند نیاز به متخصصان و افراد حرفه ای دارند که بتوانند در این زمینه فعالیت کنند و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. پس کاملا طبیعی است که عموم مردم ترجیح دهند که جریان پرونده های خود را به کسی بسپارند که دارای تخصص و تجربه باشد و بتواند در مدت زمانی کوتاه مسائل مربوط به پرونده را به بهترین نحو ممکن حل کند.

وکیل مزاحمت تلفنی با دیگر وکلایی که در جریان پرونده های دیگر فعالیت می کنند تفاوت دارد و عملکرد های مختلفی را میتواند از خود نشان دهد. وکیل مزاحمت تلفنی کسی است که علاوه بر داشتن دانش حقوقی دارای تجربه و مهارت بسیار زیادی در زمینه پرونده هایی است که مربوط به جریان مزاحمت هستند. شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید که همه وکلا می توانند این پرونده دها را مورد حل وفصل قرار دهند و آنها را به نحوه صحیح پیگیری کنند اما حقیقت ان است که وکیلی می تواند این پرونده ها را در مدت زمان کوتاه به نتیجه برساند و آنها را به بهترین نحو ممکن پیگیری کند که در این زمینه فعالیت کرده باشد.

وکیل مزاحمت تلفنی کسی است که دارای رزومه کاری نسبتا خوبی در زمینه پرونده های مربوط به مزاحمت است و جریان بسیاری از پرونده ها را در این حوزه به نتیجه رسیده است. وکیل مزاحمت تلفنی بهترین و متخصص ترین کسی است که می تواند به عنوان یک وکیل با تجربه در جریان دادرسی حضور نیابد تا از تضییع حقوق موکلان خود جلوگیری کند و شرایط نسبتا خوبی را برای آنها بوجود آورد تا کمتر دچار آسیب و خسارت شوند.

اگر شما نیز جز کسانی هستید که به وکیل مزاحمت تلفنی احتیاج دارید و میخواهید جریان پرونده های خود را به این فرد متخصص و حرفه ای بسپارید تا به نحوی صحیح مورد پیگیری قرار گیرند و در مدت زمانی کوتاه نتایج نسبتا خوبی را از آنها بدست آورید به شما توصیه می کنیم که در ادامه متن با ما همراه باشید تا تمامی نکات و جزئیاتی را که باید در مورد  وکیل مزاحمت تلفنی ویژگی های مربوط به او را بدانید به شما معرفی کنیم.

وکیل مزاحمت تلفنی (10)
وکیل مزاحمت تلفنی (10)

وکیل مزاحمت تلفنی به عنوان یک وکیل کیفری چه می کند؟

وکیل مزاحمت تلفنی را می توان به عنوان یک وکیل کیفری متخصص شناسایی کرد. بنابراین اولین گام برای شناخت وکیل مزاحمت تلفنی این است که بستر کاری او یعنی مفهوم کیفری را مورد بررسی قرار دهیم. با شناخت این بستر کاری به خوبی می توانیم متوجه شویم که یک وکیل مزاحمت تلفنی بر اساس چه چارچوب های کلی کار می کند.

به طور کلی قانون در ایران از دو بخش عمده کیفری و حقوقی تشکیل شده است. در واقع قانون گذار هر چیزی که تدوین کرده و هر چیزی که شما از قانون می دانید تحت عنوان کیفری یا حقوقی بیان شده است. حقوقی آن بخش از قانون است که در آن قانونگذار حقوق هر فرد در جامعه را تعیین کرده است و مشخص نموده است که در شرایط مختلف چگونه می تواند به این حقوق دسترسی داشته باشد. در واقع قانون در بخش کیفری چارچوب روابط انسان با سایر مفاهیم اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است. بنابراین هر فرد در جامعه وقتی می خواهد در موقعیت های مختلف تصمیم گیری کند باید نیم نگاهی هم به قوانین حقوقی داشته باشد. قوانین حقوقی است که روابط انسان را تنظیم می کند.

اما قوانین کیفری دنبال مفهوم خاصی به نام جرم هستند. به بیان ساده تر در قوانین کیفری مفهوم جرم مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن مجازات های متناسب تعیین می شود. در این بخش مشخص می شود که انجام یا ترک کدام افعال جرم تلقی می شود، چگونه می توان این جرم را اثبات کرد و چه مجازاتی باید برای آن در نظر گرفت. این تمام مفاهیمی است که در قانون کیفری وجود دارد. اهمیت قانون کیفری این است که زندگی، جان و مال افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع این قوانین می توانند مشخص کنند که فرد زنده بماند یا خیر. همین موضوع می تواند به اندازه کافی اهمیت کارکرد وکلای این گروه مانند وکیل مزاحمت تلفنی را به ما نشان دهد. نکته بسیار مهمی که این مفهوم به ما در خصوص کارکرد وکیل مزاحمت تلفنی نشان می دهد این است که اساسا وکیل مزاحمت تلفنی امکان طرح شکایت، اثبات جرم یا رد جرم و همچنین درخواست های مختلف در حوزه مجازات را دارد.

وکیل مزاحمت تلفنی (5)
وکیل مزاحمت تلفنی (5)

وکیل مزاحمت تلفنی و مفهوم جرم

وکیل مزاحمت تلفنی وکیلی است که به صورت مستقیم با مفهوم جرم سر و کار دارد. در واقع اگر می خواهیم بدانیم وکیل مزاحمت تلفنی چه کارکردی دارد باید با جرم وکیل مزاحمت تلفنی آشنا شویم و اگر می خواهیم این مفهوم را بدانیم باید خود عنوان ” جرم ” را بهتر بشناسیم. در واقع باید ببینیم که قانون چگونه جرم را تعریف و اثبات می کند. به زبان ساده تر اگر بخواهیم بیان کنیم باید اینگونه بگوییم که ما دنبال این هستیم که بدانیم چگونه قانون می تواند تشخیص دهد که انجام یا ترک یک فعل جرم است یا خیر.

احتمالا شما هم مانند بسیاری از مردم هر کار خلاف قانون را در ذهن خود جرم می دانید. اما این تعریف چندان دقیق نیست و به نوعی می توان گفت که تاحدودی غلط است. زیرا قانون در بخش حقوقی هم صحبت های بسیاری داشته است اما کاری بر خلاف آن را نمی توان جرم تلقی کرد. بلکه در بخش حقوقی به این اتفاق تخلف گفته می شود. بنابراین لازم است که بدانیم جرم از دید قانون چگونه تعریف می شود.

قانون برای اثبات جرم از سه رکن مادی، معنوی و قانونی استفاده می کند. در واقع زمانی قانون یک فعل را جرم تلقی می کند که این سه عنصر یا رکن به صورت همزمان اثبات شود. رکن مادی به خود فعل و اثرات آن نگاه می کند. در واقع در این رکن قانون به این سوال می خواهد پاسخ دهد که آیا فعل اثرات مخرب قابل اثباتی دارد یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت باشد و این اثرات اثبات شوند اساس رکن مادی جرم اثبات می شود. در رکن معنوی قانون به فاعل نگاه می کند. در این بخش مهمترین سوالی که قانون می پرسد این است که آیا فاعل بر اساس دانش و آگاهی این کار را کرده و نیتی نسبت به انجام این فعل داشته است یا خیر؟ اگر پاسخ مثبت باشد رکن معنوی فعل اثبات می شود اما اگر ثابت شود که عمدی در کار نبود داستان به نحوی دیگر رقم می خورد. همچنین در خصوص رکن قانونی فعل نیز می توان اینگونه بیان کرد که اگر قانون مصداقی در خصوص انجام یا ترک فعل مذکور داشته باشد این رکن اثبات می شود. در واقع اگر قانون در خصوص آن فعل سکوت کرده باشد نمی توان آن را جرم تلقی کرد. این ها ابزارهایی هستند که وکیل مزاحمت تلفنی بر اساس آن ها می تواند در جهت اثبات یا رد جرم تلاش کند.

وکیل مزاحمت تلفنی (4)
وکیل مزاحمت تلفنی (4)

وکیل مزاحمت تلفنی و نگاهی به انواع مجازات

وکیل مزاحمت تلفنی به خوبی می داند که بعد از مسئله جرم نوبت به مفهوم مجازات می رسد. در واقع مجازات مفهومی در کنار جرم است. از این رو شناخت این مفهوم و آشنایی با انواع آن میتواند یکی از مهمترین جنبه های کارکرد وکیل مزاحمت تلفنی را به ما نشان دهد.

به طور کلی مجازات مفهومی است که در کنار جرم قرار می گیرد. معمولا مجازات توسط رکن قانونی تعیین می شود. یعنی قانون بر اساس مصداق هایی که بیان کرده مشخص می کند که برای جرم صورت گرفته چه مجازاتی باید در نظر گرفت. با توجه به این که عمده قوانین ایران بر اساس اسلام و شرع تدوین شده است، طبیعی است که برخی از این جرایم و مجازات های مربوطه را اسلام مشخص کرده باشد. این دسته از مجازات ها را مجازات حدی می گوییم. ویژگی مهم این مجازات ها این است که اساسا امکان تغییر آن توسط هیچکس وجود ندارد. یعنی اگر جرمی که اسلام بیان کرده رخ بدهد دقیقا باید همان مجازات مشخص شده در فقه باید اجرا شود و کم و زیاد کردن آن از عهده هیچ کس بر نمی آید. به طور مثال جرم شرب خمر دارای 80 ضربه شلاق حدی به عنوان مجازات است. هیچ قاضی یا دستگاهی نمی تواند ضربه ای به این ضربات اضافه یا از آن کم کند.

وکیل مزاحمت تلفنی با مجازات های نوع دوم یعنی مجازات های تعزیری کار می کند. مجازات های تعزیری مجازات هایی هستند که  توسط قانون گذار و بر اساس فاکتور های مختلف تعیین می شود. این مجازات ها معمولا بر اساس کیفیت جرم، شدت جرم، شرایط جامعه، اثرات جرم و ده ها فاکتور دیگر تعیین می شود. ویژگی مهم این دسته از مجازات ها این است که امکان تخفیف یا تغییر در مجازات تحت شرایط خاصی وجود دارد. بنابراین وکیل مزاحمت تلفنی می تواند بر اساس شرایط قانون و بر اساس این که موکل او در کدام سمت دادگاه ایستاده می تواند از این دست امکان ها استفاده کند. در واقع در مجازات های تعزیری دست وکیل برای تخفیف یا تشدید مجازات بازتر است و می تواند بر اساس قانون اقدامات لازم را انجام دهد.

وکیل مزاحمت تلفنی (9)
وکیل مزاحمت تلفنی (9)

وکیل مزاحمت تلفنی و بررسی قانونی این جرم

وکیل مزاحمت تلفنی به خوبی می داند که این جرم در دسته جرایم غیر قابل گذشت محسوب می شود. اما وقتی یک گرمی مانند جرم مزاحمت تلفنی در دسته جرایم غیر قابل گذشت قرار می گیرد به چه معنی است؟

در واقع در قانون ایران جرایم از جنبه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. یکی از مهمترین این دسته بندی ها که طی سال های گذشته اصلاحات عمده ای هم داشته، قابل گذشت یا غیر قابل گذشت بودن جرایم است. بر اساس قانون جرایمی که قابل گذشت هستند، بر اساس گذشت شاکی غیر قابل پیگیری می شوند. به بیان ساده تر برخی از جرایم تنها زمانی از نظر قانونی قابل پیگیری و پیگرد قانونی هستند که شاکی برای آن وجود داشته باشد. این دسته از جرایم در قانون مرور زمان از یک روند ساده و مشخص استفاده می کنند. در واقع اگر شاکی ظرف یک سال بعد از وقوع جرم یا مطلع شدن از جرم اقدامی برای پیگیری این چنین جرایمی نکند عملا بعد از گذشت یک سال امکان چنین کاری را از دست می دهد.

اما در خصوص جرایم غیر قابل گذشت داستان فرق می کند. در جرایم غیر قابل گذشت حتی بدون وجود شاکی و یا حتی با بخشیدن شاکی نیز این جرایم قابل پیگرد قانونی هستند. بنابراین در جرایم غیر قابل گذشت لزومی برای وجود شاکی نیست. خود قانون و نمایندگان قانونی نیز می توانند به عنوان مدعی العموم نسبت به پیگرد آن اقدام کند. مزاحمت تلفنی از جمله این جرایم محسوب می شود. بنابراین وکیل مزاحمت تلفنی نه تنها در برابر شاکی خصوصی بلکه باید در برابر قانون نیز از موکل خود دفاع کند.

نکته ای که در خصوص مرور زمان جرایم غیر قابل گذشت وجود دارد این است که این دسته از جرایم بر اساس مجازات هایی که برای آن ها تعیین می شود مشمول زمان خاصی برای مرور زمان هستند.

وکیل مزاحمت تلفنی (8)
وکیل مزاحمت تلفنی (8)

وکیل مزاحمت تلفنی از کدام قانون پیروی می کند؟

وکیل مزاحمت تلفنی به خوبی می داند که دو نوع قانون در خصوص جرم مزاحمت تلفنی وجود دارد. اولین قانون که به ذهن همه ما میرسد قوانین شرکت مخابرات است. در واقع شرکت مخابرات دوست ندارد در شبکه هایش بی قانونی رخ بدهد. از این رو قوانین مختلفی برای مقابله با انواع بزهکاری ها در این حوزه از جمله مزاحمت تلفنی وضع کرده است. بر اساس این قوانین مزاحمت تلفنی می تواند موجب سلب امتیاز خط تلفن و محرومیت از داشتن آن شود.

اما جنبه ای دیگر از قوانین وجود دارد. در قانون مجازات اسلامی نیز مزاحمت تلفنی جرم انگاری و مجازاتی برای آن در نظر گرفته شده است. اما سوال اینجاست که یک وکیل مزاحمت تلفنی باید از کدام مسیر اقدام کند. در ماده 641 قانون مجازات اسلامی به صراحت مجازات یک تا شش ماه برای مجرم در نظر گرفته شده است و همچنین در این ماده قانونی بیان شده است که اجرای مجازات های خود شرکت مخابرات نیز بلامانع است.

بر اساس این ماده قانونی می توان گفت که شما از هر دو طریق می توانید نسبت به اعلام شکایت و پیگیری آن اقدام کنید. یعنی هم به شرکت مخابرات مراجعه کنید و هم از طریق دستگاه قضایی نسبت به اعلام شکایت اقدام نمایید. این دو مسیر هیچ تداخلی با یک دیگر ندارد. این نکته مهمی است که وکیل مزاحمت تلفنی به خوبی به آن واقف است.

در واقع شما با مراجعه به شرکت مخابراتی برگه شکایت خودتان را پر می کنید و بر اساس آن اگر برای این شرکت محرز شود که مزاحمتی اتفاق افتاده است اقدامات لازم را برای متوقف کردن این مزاحمت و مجازات مجرم انجام می دهد. اما برای استفاده از مسیر قضایی چه کار باید کرد؟

وکیل مزاحمت تلفنی (7)
وکیل مزاحمت تلفنی (7)

وکیل مزاحمت تلفنی و اغاز مسیر قضایی

وکیل مزاحمت تلفنی فردی است که به صورت مستقیم با مسائلی مانند جرم و مجازات و مسیرهای دادگاهی و … آشنایی دارد. بنابراین برای این که بتوانیم با کارکرد وکیل مزاحمت تلفنی آشنا شویم بهتر است به عنوان مثال مسیری که قرار است برای شکایت از یک مزاحم تلفنی برویم را پیش بینی کنیم.

شما برای شکایت از یک مزاحم تلفنی دادخواست خودتان را به دفتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می دهید. سپس بر اساس این دادخواست دادسرا دعوی شما را به یک شعبه ارجاع می دهد. این شعبه نیز شروع به گرفتن استعلام از شرکت مخابرات می کند. بعد از آن که پاسخ استعلام وصول شد و مشخص شود که مزاحمتی اتفاق افتاده است شعبه پرونده را به دادگاه کیفری دو ارجاع می دهد. در این مرحله است که مزاحم تلفنی به عنوان خوانده به دادگاه احضار می شود و در صورت عدم حضور حکم جلب وی صادر می شود. تازه در این مرحله از دادگاه است که شروع به بررسی جرم و اثبات آن می رسد.

بنابراین همانطور که می بینید مزاحمت تلفنی شاید جرمی باشد که به سادگی اتفاق بیفتد اما مراحل دادرسی آن می تواند سخت و پیچیده باشد. از این روست که پیشنهاد می شود حتما از یک وکیل مزاحمت تلفنی در این مسیر استفاده شود. در واقع این وکیل داند که از چه مسیرهایی باید پرونده شما را عبور دهد و چگونه شما را در سریع ترین حالت ممکن به هدفتان برساند. این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وکیل مزاحمت تلفنی (6)
وکیل مزاحمت تلفنی (6)

وکیل مزاحمت تلفنی و اهمیت آن در جامعه

وکیل مزاحمت تلفنی یک شخصیت قانونی و کیفری در جامعه شناخته می شود. این فرد موظف است از موکل خود در دعوا های مربوط به جرم مزاحمت تلفنی دفاع کند. حال ممکن است در این دعوی موکل او به عنوان متهم در دادگاه حضور داشته باشد و یا این که او از سمت موکلش قصد اعلام جرم علیه خوانده را داشته باشد. در هر دو صورت وکیل مزاحمت تلفنی کسی است که سعی می کند حق موکل خود را در این دعوی از دادگاه بگیرد.

اما از نظر اجتماعی وکیل مزاحمت تلفنی چه کارکردی دارد؟ در واقع تلفن یکی از مهمترین تکنولوژی هایی محسوب می شود که تا به امروز ادامه داشته است. با گسترش انواع شبکه های اجتماعی و … اما همچنان تلفن سرپا ایستاده و بسیاری به آن وابسته هستند. اما مسئله ای که وجود دارد تلفن ابزاری است که امکان استفاده نادرست هم از آن می رود. همین مسئله باعث شده است تا در قانون بزهکاری های مربوط به این تکنولوژی از جمله مزاحمت به عنوان یک جرم شناخته شود. در واقع وکیل مزاحمت تلفنی فارغ از دفاعیه هایی که از موکلین خود در دادگاه دارد باید بتواند کاری کند تا درصد این مزاحمت ها کاهش پیدا کند. در واقع این وکیل یک نماینده قانون در سطح جامعه است. او باید به نحوی از دید قانونی سعی کند درصد این جرم را در جامعه کاهش دهد. این مسئله می تواند از دید حاکمیت به عنوان یک اصل شناخته شود.

وکیل مزاحمت تلفنی (3)
وکیل مزاحمت تلفنی (3)

وکیل مزاحمت تلفنی و ویژگی ها و توانایی های او

وکیل مزاحمت تلفنی باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتوانیم او را به عنوان یک فرد متخصص در امور حقوقی خود انتخاب کنیم و جریان پرونده های خود را با انعقاد قرارداد وکالت به او بسپاری. اکنون ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش اید که وکیل مزاحمت تلفنی باید چه تخصص هایی داشته باشد. برای انکه به این سوال شما پاسخ دهیم به طور دقیق تمامی ویژگی های وکیل مزاحمت تلفنی را دسته بندی کرده ایم تا آنها را به شما معرفی کنیم، به موارد زیر در مورد تخصص ها و ویژگی های وکیل مزاحمت تلفنی دقت کنید:

اولین و مهمترین ویژگی وکیل مزاحمت تلفنی آن است که بر تمامی مفاد قانونی مربوط به این حوزه تسلط داشته باشد و بتواند این موارد را به طور کامل و حرفه ای به موکلان خود نیز انتقال دهد. برخی از افراد با توانایی های وکیل مزاحمت تلفنی آشنایی ندارند و همین موضوع باعث میشود تا جریان پرنده های خود را به افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای بسپارند. چنین مسائلی باعث میشود تا این افراد نتوانند به طور کامل از مزایای مراجعه به وکیل مزاحمت تلفنی بهره مند شوند و در نهایت نیز حقوق آنها در دادگاه ها و دیگر مراجع قضایی مورد تضییع واقع می گردد.

از دیگر ویژگی های مهم وکیل مزاحمت تلفنی آن است که این فرد متخصص علاوه بر آنکه دارای دانش حقوقی است دارای صبر و حوصله بسیار زیاد است و  با تکیه بر این توانایی هایی که دارد می تواند به راحتی تمامی پیچیدگی ها و مشکلاتی که در پرونده های مختلف وجود دارد را به طرزی صحیح مورد بررسی قرار دهد و انها را به بهترین نحو ممکن تحلیل کند تا راه حل های ساده قانونی را برای به نتیجه رساندن چالش های قانونی مربوط به این پرونده ها پیدا کند.

وکیل مزاحمت تلفنی و دیگر تخصص هایی که دارد:

وکیل مزاحمت تلفنی دارای توانایی های متعددی است  می تواند تمامی اسناد حقوقی مربوط به حوزه جرایم مزاحمت را به طرز صحیح در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید و آنها را آماده ارائه کند. برخی از افراد با خود فکر می کنند که تنظیم دادخواست ها و لوایح حقوقی کار راحتی است و خود به تنهایی می توانند آنها را انجام دهند اما این تصور کاملا اشتباه است و باید بگوییم که تهیه و تنظیم چنین اسناد قانونی نیاز به تخصص و مهارت دارد. وکیل مزاحمت تلفنی بهترین کسی است که در این زمینه تخصص دارد و میتواند این موارد را به بهترین نحو ممکن آماده کند و تمامی قواعد حقوقی را در آنها رعایت کند و به مراجع قضایی تقدیم کند.

وکیل مزاحمت تلفنی از صفر تا صد پرونده باید در کنار موکل خود باشد تا  تمامی اطلاعات حقوقی را که لازم دارد را به او ارائه دهد و به او کمک کند تا در مدت زمانی کوتاه نتایج نسبتا خوبی را در جریان پرونده های خود بدست آورد. اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید جریان داری پرونده شما با اطاله روبرو نشود و در مدت زمانی کوتاه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید به شما توصیه می کنیم که پرونده خود را به وکیل مزاحمت تلفنی ارجاع دهید.

وکیل مزاحمت تلفنی با داشتن وکالتنامه از جانب موکل خود به راحتی می تواند در دادگاه حضور یابد و جریان دادرسی پرونده های مختلف را به بهترین نحو ممکن در مدت زمانی کوتاه مورد حل و فصل قرار دهد و بهترین و حرفه ای ترین خدمات را در این زمینه به موکلان خود ارائه داد. اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید از وکیل مزاحمت تلفنی کمک بگیرید بهتر است در ابتدا در جلسات مشاوره حقوقی با این وکیل مجرب شرکت کنید تا از میزان تخصص و مهارت های او اطلاع کسب کنید.

وکیل مزاحمت تلفنی و خدمات مشاوره ای

وکیل مزاحمت تلفنی خدمات حقوقی مختلفی ارائه می دهد و یکی از ارزنده ترین خدماتی که توسط او ارائه می شود و در جامعه ما بسیار پرطرفدار است، خدمات مشاوره ای است. عموم مردم می توانند به راحتی از خدمات مشاوره ای با وکیل مزاحمت تلفنی استفاده کنند و هیچ محدودیتی در ایمن زمینه وجود ندارد اما بسیاری از افرادی که از مراجعه به وکیل مزاحمت تلفنی واهمه دارند معمولا با خود خیال می کنند که خدمات مشاوره ای تنها محدود یه جلسات حضوری می شد و این موضوع باعث می شود تا این افراد نتوانند به درستی تصمیم گیری کنند و شرایط نسبتا خوبی را در این زمینه تجربه کنند.

حقیقت آن است که امروزه وکیل مزاحمت تلفنی می تواند خدمات مشاوره ای خود را به صورت غیر حضوری نیز ارائه دهد. حتما شما نیز تاکنون نام وکیل آنلاین را شنیده اید. وکیل انلاین به کسی گفته می شود که بتواند به صورت غیر حضوری به مراجعان خود خدمات مختلفی ارائه دهد و به آنها کمک کند تا شرایط نسبتا خوبی را رد جریان پرونده های خود تجربه کنند. بسیاری از افرادی که شاغل هستند و نمی توانند به دفتر وکالت وکیل مزاحمت تلفنی مراجعه کنند به راحتی می توانند با او تماس میگیرند و س به صورت غیر حضوری سوالات حقوقی خود را از او بپرسند. وکیل مزاحمت تلفنی دارای تخصص و مهارت های بسیار خوبی است که در جریان دادرسی پرونده های غیر حضوری می تواند به بهترین نحو ممکن آنها را ارائه دهد.

کسانی که به مشاوره فوری احتیاج دارند و میخواهند سوالات خود را بپرسند و راه حل های مناسبی را در مدت زمان کوتاهی بدست آورند بهتر است از مزایای جلسات حقوقی آنلاین و تلفنی بهره مند شوند. بهترین وکیل مزاحمت تلفنی کسی است که بتواند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به سوالات افراد پاسخ دهد و چالش های آن ها را در مدت زمانی کوتاه مورد حل و فصل قرار دهد.

وکیل مزاحمت تلفنی را از کجا پیدا کنیم؟

وکیل مزاحمت تلفنی را برای از طریق منابع معتبر و قانونی شناسایی کرد وگرنه بسیاری از افراد در جامعه حضور دارند که با هدف سودجویی و کلاهبرداری از عموم مردم خود را به عنوان وکیل مزاحمت تلفنی معرفی می کنند و نمی توانند جریان داردسی پروندهد ها را برعهده گیرند و باعث بوجود امدن مشکلات و چالش های متعددی می شوند. برای آنکه بتوانید با وکیل مزاحمت تلفنی آشنا شوید و بهترین و متخصص ترین فرد را در این حوزه شناسایی کنید به شما توصیه می کنیم که به سراغ موسسه ای معتبر بروید.

یکی از بهترین و متخصص ترین موسسات حقوقی که دارای کادری متخصص و حرفه ای از بهترین وکلای کار آزموده است، گروه حقوقی پارسا است. شما می توانید با مراجعه به موسسه پارسا، بهترین وکیل مزاحمت تلفنی در تهران را در مدت زمانی کوتاه پیدا کنید و جریان دادرسی پرونده خود را به او واگذار کنید تا به بهترین نحو ممکن مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وکیل مزاحمت تلفنی و آئين نامه اجرايي قانون مجازات مزاحمين تلفني

وکیل مزاحمت تلفنی بهترین کسی است که با تمامی قوانین و قواعد حقوقی مربوط به آیین نامه های مزاحمت تلفنی آشنایی دارد. به چند مورد از نکات قانونی آیین نامه مزاحمت تلفنی اشاره می کنیم تا با انها انها شوید:

كشف شماره تلفن مزاحم با درخواست كتبي مشترك يا قائم مقام قانوني وي همچون وکیل مزاحمت تلفنی يا استفاده كننده مي باشد. متقاضي كشف مزاحم مي توانند با مراجعه مستقيم به امور مشتركين مراكز تلفني و يا اداره مخابرات محل،ياواحد يا دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت مخابرات استان پس از تكميل فرم شماره يك و ارائه آخرين قبض آبونمان به پاسخگو درخواست خود را تسليم نمايد.

ارائه درخواست هاي كشف مزاحمت از طريق مقامات قضايي و امنيتي در سطح مراكز استان،و هماهنگي واحد ويا دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات و شهرستانهاي تابعه استان از نظر روساي ادارات مخابرات محل انجام مي پذيرد. اعتبار هر درخواست حداكثر يك ماه خواهد بود در عرض اين مدت سرويس مزاحم گيري به خط تلفن متقاضي اختصاص وچنانچه سه نوبت مزاحمت كشف و ثبت گردد،موضوع تقاضای کشف مزاحمت انجام شده تلقي خواهد شد.

درصورتي كه متقاضي بعد از گذشت يك ماه درخواست مزاحم يابي مجدد نمايد،سوابق بررسي و چنانچه سه مورد كشف شده قبلي از یک مورد باشد مجددا سرويس مزاحم گيري اختصاص داده مي شود. چنانچه در مدت كمتر از يكسال جهت متقاضي سه شماره مختلف به عنوان مزاحم كشف گردد طبق فرم شماره يك در سطح مراکز استان با مجوز واحد ويا دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات در شهرستانها با مجوز روساي ادارات مخابرات محل،كشف مزاحمت انجام مي شود درغیراینصورت مراكز اقدام نمايد.

واحدهاي دريافت كننده درخواست كشف مزاحمت موظفند بلافاصله پس از دريافت درخواست به آن ترتيب اثر داده و مراتب را جهت كشف مزاحم به مركز تلفن مربوطه ارجاع نمايند. اخذ تاييد مزاحمت از طريق تماس تلفني توسط كشيك سالن دستگاه ويا اعلام شاكي بلافاصله پس از كشف مزاحمت مي باشد. كارشناس و مسئول سالن دستگاه گزارشات كشيك را كنترل در صورت تاييد به مسئول مركز مربوطه منعكس مي نمايد.

مسئول مركز مسئوليت اجراي صحيح مراحل كشف و اثبات مزاحمت و ارسال گزارش مربوطه را در مراكز استان به واحد ويا دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات در شهرستانها به اداره مخابرات محل به عهده دارد. محتواي گزارش بايستي كليه مشخصات مدار ارتباط ازشاكي تا مزاحم در سيستمهاي EMD نوار رايانه اي(پرينت) ترمينال خروجي در سيستم هاي الكترونيك و ديجيتال خواهد بود.

از دیگر قوانین حقوقی که باید در مورد وکیل مزاحمت تلفنی و آیین نامه بدانید:

كشف مزاحم و گزارش ارسالي در اين زمينه به صورت محرمانه بوده و اعلام مشخصات تلفن مزاحم ويا مشخصات شاكي در كليه مراحل به افراد غیر مسئول اکیدا ممنوع است مگر به درخواست كتبي وکیل مزاحمت تلفنی و مقامات قضايي يا امنيتي كه در اينصورت اطلاعات لازم بصورت کاملا محرمانه در مراكز استان از طريق واحد ويا دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات در شهرستانها از طریق مسئول اداره مخابرات در اختيار مراجع ذيربط قرار داده خواهد شد.

درمواردي كه بنابر گزارش واصله نتيجه كشف مدار تحت کنترل،دو نوبت سكوت متوالي باشد اين دو نوبت مجموعا در حكم يك نوبت مزاحمت تلفني با توجه به اينكه مزاحمت نوبت چندم باشد،متناسب مجازات آن نوبت درموردمشترک اعمال خواهد شد. وکیل مزاحمت تلفنی می تواند تمامی این مراحل را با داشتن وکالت از جانب موکل خود پشت سر بگذارد.

 چنانچه تلفن در اختیار مستاجر و يا ورثه باشد اخذ تصميم با ارائه مدارك لازم از سوي مستاجر ويا ورثه وبا نظر كميسيون رسيدگي به مزاحمتهاي تلفني بلامانع است. مهلت مراجعه براي تكميل فرم تعهد مزاحمت بار دوم حداکثر سه ماه پس از انقضاي مدت قطع مقرره(جمعا شش ماه از تاریخ قطع تلفن) مي باشد چنانچه در اين مدت مشترك يا قائم مقام قانوني وي جهت تكميل فرم تعهد مراجعه ننماید تلفن مربوطه(مشابه تلفنهاي سلب اشتراك شده ناشي از بدهي مشترك)سلب اشتراك گرديده و منصوبات آن جمع آوري در صورت مراجعه مشترك در تاریخ بعد از سلب اشتراك اخذ هزينه نصب مقرر پرداخت ديون و تسويه حساب پس از تكميل فرم تعهد مربوط نسبت به دايري مجدد تلفن اقدام خواهد شد. در مزاحمت بارسوم ضمن ارسال اخطاريه خط تلفن،موقتا قطع و پرونده جهت رسيدگي به كميسيون رسيدگي به مزاحمتهاي تلفني احاله مي گردد تا در صورت تاييد وقوع سه بار مزاحمت،تلفن مزاحم سلب امتياز شود.

تلفنهاي سلب امتياز شده بعلت مزاحمت بار دوم قابل واگذاري مجدد به مشترك مزاحم نمي باشند،ليكن اين قبيل مشتركين مي توانند بلافاصله پس از جمع آوري منصوبات و تسويه حساب با شركت مخابرات همانند ساير متقاضيان عادي تلفن ديگري از طريق شركت ويان هر طريق ممكن تهيه در همان محل مورد استفاده قرار دهد. پس از ارسال اخطاريه و يا قطع ارتباط تلفن مزاحم چنانچه شاکی اعلام نمايد در شناسايي مزاحم دچاراشتباه،سوء تفاهم ويا تعجيل شده رسیدگی واتخاذتصمیم در اینگونه موارد مزاحمتهاي بار اول و دوم در تهران در حيطه مسئوليت دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات در شهرستانها با تشخيص رئيس اداره مخابرات محل بوده و در مزاحمت بار سوم در حيطه اختيار كميسيون رسيدگي به مزاحمتهاي تلفني است در صورت اثبات نسبت به اعاده وضعيت و دايري مجدد اين تلفنها بدون وجهي اقدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×