وکیل تدلیس در نکاح

وکیل تدلیس در نکاح (1)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

وکیل تدلیس در نکاح

وکیل تدلیس در نکاح

وکیل تدلیس در نکاح چیست؟ وکیل تدلیس در نکاح چه کارکردی دارد؟ چه انتظاراتی می توانیم از وکیل تدلیس در نکاح داشته باشیم؟ وکیل تدلیس در نکاح چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین وکیل تدلیس در نکاح کیست؟ ویژگی های بهترین وکیل تدلیس در نکاح چیست؟ از کجا می توانیم بهترین وکیل تدلیس در نکاح را پیدا کنیم؟ حیطه کاری وکیل تدلیس در نکاح چیست؟

وکیل تدلیس در نکاح از جمله وکلای گروه خانواده محسوب می شود که در حوزه کیفری نیز فعال است. به نوعی می توان اینگونه گفت که وکیل تدلیس در نکاح علاوه بر این که یک وکیل حقوقی در حوزه خانواده محسوب می شود امکان طرح شکایت و اعلام جرم را نیز دارد. از طرف دیگر تدلیس یا فریب در نکاح یک مفهوم بسیار مهم در جامعه محسوب می شود. اهمیت این موضوع به اهمیت زندگی و تشکیل خانواده برمی گردد. در واقع با توجه به این که ازدواج یا نکاح یک مسئله حیاتی در زندگی است و می تواند تمامی ابعاد زندگی را تحت تاثیر خود قرار دهد، وجود هر نوع دروغ یا فریب در ازدواج می تواند زندگی فردی را با مشکلات خاصی مواجه کند و جنبه های مختلف از زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو وکیل تدلیس در نکاح می تواند کارایی مهمی داشته باشد.

اما برای این که بتوانیم دقیق تر با این مفهوم کنار بیاییم و کارکرد آن را متوجه شویم باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشیم. وکیل تدلیس در نکاح یک عنوان قانونی است. بنابراین بر اساس مفاهیم قانون تعریف می شود و کارکرد آن با معیارهای قانونی باید سنجیده شود. از این رو نیاز است که تا حدودی با مفهوم قانون و به نوعی با زبان قانون آشنا شویم. در واقع ما باید بدانیم که قانون بر اساس چه مفاهیمی صحبت می کند. برای این منظور در ادامه سعی کردیم هرچند به صورت مختصر با مهم ترین الفباهای لازم در قانون آشنا شویم. در واقع ما در ادامه سراغ مفاهیمی رفته ایم که به صورت مستقیم با وکیل تدلیس در نکاح سر و کار دارد. شناخت این مفاهیم می تواند اطلاعات بهتری در خصوص وکیل تدلیس در نکاح و ویژگی های مختلف او به ما بدهد.

بهترین وکیل تدلیس در نکاح باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

وکیل تدلیس در نکاح باید دارای ویژگی های متعددی باشد و توانایی های خاصی داشته باشد تا بتوان به او اطمینان کرد و جریان پرونده های خود را به او واگذار کرد. به چند مورد از اساسی ترین و مهم ترین ویژگی های وکیل تدلیس در نکاح اشاره می کنیم تا شما نیز با انها اشنا شوید و قبل از انعقاد قرارداد وکالت با وکیل تدلیس در نکاح دقت نظر لازم را داشته باشید. به موارد زیر در مورد وکیل تدلیس در نکاح دقت کنید:

اولین و مهمترین ویژگی وکیل تدلیس در نکاح آن است که این فرد متخصص و حرفه ای با مسائل حقوقی  قانونی مربوط به پرونده های نکاح آشنایی داشته باشد و بتواند این مسائل را به بهترین نحو ممکن مورد حل و فصل قرار دهد. شاید بسیاری از وکلا در جامعه ما حضور داشته باشند که ادعا کنند با مسائل حقوقی آگاهی دارند و می توانند جریان مربوط به این پرونده ها را در مدت زمانی کوتاه مورد بررسی و حل و فصل قرار دهند اما حقیقت آن است که تمامی این وکلا دارای دانش حقوقی لازم نیستند و به اندازه وکیل تدلیس در نکاح با تجربه نمی توانند در جریان پرونده موثر واقع شوند

از دیگر ویژگی های وکیل تدلیس در نکاح، با تجربه بودن و متخصص بودن این وکیل است. شاید ظاهرا همه افراد با خود فکر کنند که یک وکیل با تجربه کسی است که تعداد پرونده های زیادی را وکالت کرده باشد اما حقیقت آن است که وکیلی دارای تجربه است که در یک زمینه خاص کار کرده باشد و تعداد موفقیت های او در زمینه پرونده مذکور زیاد باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم برای پیدا کردن وکیل تدلیس در نکاح عجله نکنید و از مراجع قانونی و موسسات حقوقی معتبر کمک بگیرید.

وکیل تدلیس در نکاح باید صبر حوصله داشته باشد و بتواند با دقت بسیار زیادی جریان پرونده های حقوقی مربوط به این حوزه را با ریزبینی تمام بررسی کند تا هیچگونه خلا قانونی در جریان پرونده وجود نداشته باشد. با تجربه بودن و متخصص بودن وکیل تدلیس در نکاح به تنهایی برای رسیدگی به جریان دادرسی این پرونده ها کافی نیستند لازم است تا این وکلا دارای صبر و حوصله باشند. وکیل تدلیس در نکاح باید دارای صبر و حوصله بالایی باشد تا بتواند جریان پرونده موکل خود را بررسی کند و تمامی مسائل قانونی را با دقت به او توضیح دهد تا فرد دچار بحران روحی کمتری شود و آرامش خاطر پیدا کند.

وکیل تدلیس در نکاح (7)
وکیل تدلیس در نکاح (7)

وکیل تدلیس در نکاح و مشاوره حقوقی

وکیل تدلیس در نکاح یکی از ان دسته از وکلایی است که حضور او در هر یک از پرونده هایی که شامل مسائل مربوط به فریب در ازدواج و تدلیس باشد لازم است. وکیل تدلیس در نکاح به عنوان یک فرد متخصص این توانایی را دارد تا تمامی نکاتی که افراد به ان نیاز دارند را رد مورد قوانین مربوط به تدلیس به آنها بیان کند و این مسائل را با زبانی ساده به آنها توضیح دهید. بسیاری از افرادی که امروزه درگیر پرونده های تدلیس می شوند و فریب در ازدواج برای آنها پیش می آید در ابتدا نمی دانند که باید چگونه جریان را از طریق راه های قضایی پیگیری کنند و همین موضوع باعث میشود تا دچار چالش های متعددی شوند و شرایط آنها تا حد زیادی نامتعادل شود، وکیل تدلیس در نکاح می تواند به عنوان یک فرد حقوقی و متخصص در تمامی این مراحل در کنار موکلان خود باشد  به آنها کمک کند تا کمترین آسیب و ضرر و زیان را متحمل شوند.

وکیل تدلیس در نکاح با دیگر وکلایی که می شناسید دارای تفاوت های بیاری است، البته این موضوع بدان معنا نیست که یک وکیل پایه یک دادگستری دیگر نمی تواند جریان پرونده های مربوط به تدلیس یا فریب در ازدواج را بر عهده گیرد. حقیقت آن است که همه وکلایی که دارای مدرک وکالت هستند میتوانند جریان پرونده های مربوط به این حوزه را بر عهده گیرند و برای رسیدگی به آنها در دادگاه حضور یابند اما باید این نکته را بدانید که هر پرونده ای دارای شرایط خاصی است و بهتر است با مشخص کردن جریان پرونده به دنبال کسی بگردید که در این زمینه تخصص داشته باشد و با تکیه بر مهارت های خود جریان این پرونده ها را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند و آنها را به نتیجه برساند. وکیل تدلیس در نکاح به عنوان یک فرد متخصص می تواند جریان پرونده های مختلف مربوط به این حوزه را در کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت کند و راه حل مناسبی برای جریان دادرسی آنها پیدا کند.

از آنجایی که یک وکیل با تجربه می تواند با تکیه بر تجربیات و مهارت های یکه دارد جریان دادرسی پرونده های مختلف را به نحوی مدیریت کند که نتیجه ای مطلوبی از آنها به دست آید بنابراین کاملا طبیعی است که بتواند بهترین راه های حقوقی را در جلسات مشاوره ای به موکلان خود معرفی کند. وکیل تدلیس در نکاح نیز به عنوان یک فرد متخصص و با تجربه این توانایی را دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی نکات قانونی و مسائلی را که موکلان نیاز دارند در مورد آنها اطلاع کسب کنند را به آنها انتقال دهد و در مورد آنها توضیحات لازم را نیز ارائه دهد.

وکیل تدلیس در نکاح (5)
وکیل تدلیس در نکاح (5)

وکیل تدلیس در نکاح انواع راه های مشورت با او

وکیل تدلیس در نکاح این توانایی را دارد تا تمامی نکات قانونی که افراد به آنها نیاز دارند را در مدت زمانی کوتاه و با زبانی ساده به آنها انتقال دهد تا این افراد کمتر دچار مشکل شوند و تمامی جزئیات قانونی مربوط به پرونده هایی را که با ان درگیر هستند را بدست آورند و در مورد آنها اطلاعات دقیقی کسب کنند. در چنین شرایطی بهتر است افراد در ابتدا از انواع راه های مشاوره ای اطلاع کسب کنند تا بتوانند در مدت زمانی کوتاه بهترین پاسخ ها را در مورد مسائل مختلف بدست آورند و شرایط خاص پرونده خود را به بهترین نحو ممکن توسط یک فرد حرفه ای و متخصص مورد بررسی قرار دهند تا به نتایج صحیحی دست پیدا کنند.

به طور خلاصه به چند مورد از اساسی ترین و مهمترین راه های مشاوره با وکیل تدلیس در نکاح اشاره می کنیم تا شما نیز با انها اشنا شوید و در مورد آنها اطلاع پیدا کنید. وکیل تدلیس در نکاح می تواند از طریق راههای زیر به ارائه خدمات مشاوره بپردازد و به سوالات افراد مختلف در مورد موضوعات خاص فریب در ازدواج پاسخ دهد:

اولین و راحت ترین راهی که برای مشاوره با وکیل تدلیس در نکاح می توانیم به شما معرفی کنیم، مشاوره حقوقی غیرحضوری است. مشاوره حقوقی غیرحضوری بسیار راحت است و همه افراد میتوانند بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی از آن بهره مند شوند به راحتی جریان پرونده های خود را در مدت زمانی کوتاه پیش ببرند و بهترین و اساسی ترین شرایط فریب در ازدواج را بشناسند.

یکی از دلیلی که باعث شده است تا بسیاری از افراد نیاز بسیار زیادی به وکیل خانواده برای مشاوره فورری داشته باشند آن است که شرایط پرونده های خانواده نسبتا پیچیده است و افراد مجبور هستند تا برای پرسیدن سوالات متداول خود در مدت زمانی کوتاه به وکیلی متخصص دست پیدا کنند. شاید بسیاری از افرادی که در زمینه پرونده های حقوقی به مشکل میخورن معمولا نیاز به وکیل هریه داشته باشند اما حقیقت آن است که در صورتی که بتوانند از همان ابتدا جریان پروندههای خود را پیگیری کنند و جریان فریب در ازدواج را موشکافی کنند دیگر هیچ نیازی به چنین وکیلی نخواهند داشت، پس به شما توصیه می کنیم که در صورت مشاهده هرگونه مشکل و شرایط فریب در ازدواج سریعا با وکیل تدلیس در نکاح ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را به طور دقیق و مفصل بپرسید . وکیل تدلیس در نکاح می تواند از طریق جلسات مشاوره ای آنلاین و حتی تلفنی تمامی سوالات افراد را پاسخ دهد و بهترین و راحتترین راه های مشاوره حقوقی را برای آنها توضیح دهید. در صورتی که جریان پرونده افراد پیچیده باشد و نیاز به بررسی بیشتری داشته باشد، وکیل تدلیس در نکاح تشخیص می دهد که متقاضیان در جلسات مشاوره حضوری شرکت کنند.

وکیل تدلیس در نکاح (2)
وکیل تدلیس در نکاح (2)

وکیل تدلیس در نکاح یا وکیل کیفری؟

وکیل تدلیس در نکاح با وجود این که بر اساس قوانین حقوقی پیش می رود اما در کل می توانیم او را یک وکیل کیفری بدانیم. در واقع کیفری بودن کارکرد وکیل تدلیس در نکاح بدین معنی است که این وکیل در این چارچوب فعالیت می کند. بنابراین برای شناخت کارکرد وکیل تدلیس در نکاح و اهمیت آن در جامعه باید بستر کیفری را مورد بررسی قرار دهیم و تفاوت آن با بخش حقوقی را مورد بررسی قرار دهیم.

قانون ایران از دو بخش عمده حقوقی و کیفری تشکیل شده است. در واقع هر آن چیزی که قانون بیان کرده و یا قانون گذار آن را عنوان کرده است در یکی از شاخه های حقوقی یا کیفری قابل بررسی است. از این رو می توان اینگونه بیان کرد که هر چیزی که می بینید و یا از قانون می شنوید خارج از دو بستر حقوقی یا کیفری نخواهد بود. حقوقی آن بخش از قانون است که در آن قانون گذار به بررسی روابط انسان با سایر مفاهیم اجتماعی و ایجاد چارچوب هایی در موقعیت های مختلف می پردازد. در واقع باید اینگونه بیان کرد که در قانون کیفری حقوق هر فرد در جامعه مشخص می شود و بیان می شود که هر فرد چگونه می تواند در موقعیت های مختلف به حقوق خودش برسد. بنابراین در این بخش از قانون، قانون گذار سعی می کند روابط را تنظیم کند.

اما در بخش کیفری مسئله به نوعی دیگر رقم می خورد. در واقع در قانون کیفری جرم تعریف می شود و بر اساس تعریف جرم قانون سعی می کند که مشخص کند چه افعالی جرم است و چه مجازات هایی باید برای آن در نظر گرفت. بنابراین قانون در بخش کیفری به مفهوم جرم می پردازد. وکیل تدلیس در نکاح به عنوان یک وکیل کیفری با جرم تدلیس در نکاح رو به روست. این بدین معنی است که این وکیل امکان طرح شکایت و اعلام جرم علیه خوانده را دارد. برای این که درک کنید بخش کیفری تا چه اندازه مهم است و کارکرد وکیل تدلیس در نکاح چه اهمیتی می تواند داشته باشد باید به این موضوع توجه کنید که در بخش کیفری جان یا مال افراد تحت تاثیر قرار می گیرد. حتی در این بخش برای زنده ماندن یا نماندن افراد نیز تصمیم گیری می شود.

وکیل تدلیس در نکاح (9)
وکیل تدلیس در نکاح (9)

وکیل تدلیس در نکاح و مفهوم جرم

وکیل تدلیس در نکاح یک وکیل کیفری است که به صورت مستقیم با مفهوم جرم سر و کار دارد. بنابراین برای این که بتوانیم بهتر با کارکرد وکیل تدلیس در نکاح آشنا شویم و اهمیت کار او را درک کنیم، باید با مفهوم جرم آشنا شویم. جرم برای بسیاری از ما اینگونه تعریف شده است که اگر کار خلاف گفته قانون انجام شود جرم محسوب می شود. اما این تعریف چندان درست نیست. حتی برخی از کلاهبرداران بر اساس همین تعریف غلط می توانند قربانی های خودشان را به دام می اندازند.

قانون جرم را بر اساس سه رکن مادی، معنوی و قانونی تعریف می کند. به عبارت بهتر قانون زمانی که این سه رکن به صورت همزمان برای یک فعل اثبات شود، آن فعل را جرم تلقی می کند. رکن مادی به اثرات انجام یا ترک فعل نگاه می کند. در واقع در رکن مادی به این سوال پاسخ داده می شود که آیا انجام یا ترک فعل اثرات منفی و آسیب زننده قابل اثباتی داشته یا خیر؟ در صورتی که پاسخ مثبت باشد، رکن مادی جرم اثبات می شود. در برخی از جرایم این اثرات به سادگی اثبات می شود. به طور مثال در خصوص جرم تدلیس در نکاح، این زندگی فرد مقابل است که تحت تاثیر این جرم قرار می گیرد و آسیب می بیند.

در رکن معنوی قانون به فکر و نیت فاعل نگاه می کند. در واقع در این بخش قانون به این سوال پاسخ داده می شود که آیا فاعل دانسته و با هدف و نیت قبلی این کار را انجام داده و یا عمدی در کار نبوده است؟  پاسخ این سوال بسیار مهم است. اصولا وکلا در این بخش چالش های بسیاری دارند. بهترین راه برای پاسخ به این سوال معمولا اقرار خود متهم است. در رکن قانونی نیز به این سوال پاسخ داده می شود که آیا برای این فعل مصداقی در قانون وجود دارد یا خیر. در واقع بر اساس ماده دو قانون مجازات اسلامی در صورتی که قانون نسبت به یک فعل سکوت کرده باشد، نمی توان آن فعل را جرم تلقی کرد. بنابراین اگر برای یک فعل با اثبات دو رکن قبلی مصداقی در قانون داشته باشد جرم اثبات می شود و بر اساس همین رکن قانون مجازات آن تعیین می شود. این ارکان مهمترین ابزار کاری وکلای کیفری مانند وکیل تدلیس در نکاح است.

وکیل تدلیس در نکاح (3)
وکیل تدلیس در نکاح (3)

وکیل تدلیس در نکاح و نگاه به انواع مجازات

وکیل تدلیس در نکاح در دسته وکلای حقوقی است که با مفهوم جرم سر و کار دارد. اما بخش دوم از مفهوم جرم را مجازات تشکیل می دهد. در واقع بعد از اثبات جرم نوبت به مفهوم مجازات می رسد. شاید برای ما مجازات یک مفهوم ساده و مشخص است. مجازات تاوانی است که باید برای جرم اتفاق افتاده پرداخت. این تاوان می تواند مالی یا جانی باشد. اما مسئله ای که وجود دارد این است که در قانون ایران دو نوع جرم پیش بینی شده است.

عمده قوانین ایران بر اساس اسلام و شرع پایه گذاری شده است. به بیان ساده تر بخش مهمی از قوانین ایران را شرع و اسلام مشخص کرده است. از این رو کاملا طبیعی است که برخی از جرایم و مجازات ها را شرع و اسلام تعیین کند. به بیان ساده تر برخی از جرایم توسط اسلام مشخص شده است و برای این جرایم نیز مجازات هایی مشخص کرده است. این مجازات ها را مجازت حدی می گوییم. نکته مهم و ویژگی اصلی این مجازات این است که اساسا این دسته از مجازات ها غیر قابل تغییر هستند. یعنی نمی توان آن ها را تحت هیچ عنوانی کم یا زیاد کرد. این قدرت از دست هیچ کسی حتی بالاترین مرجع قضایی نیز بر نمی آید. به طور مثال برای جرم شرب خمر مجازات حدی 80 ضربه شلاق در نظر گرفته شده است. این مجازات غیر قابل تغییر است و هیچ کسی نمی تواند ضربه ای به آن اضافه و یا از آن کم کند.

اما دسته دوم از مجازات ها که به مجازات تعزیری شهرت دارد داستان به نحوی دیگر رقم می خورد. مجازات های تعزیری توسط قانون گذار و بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله شدت جرم، شرایط اجتماعی، شرایط افکار عمومی و … تعیین می شود. این دسته از مجازات ها معمولا به صورت بازه ای بیان می شود. مثلا برای یک جرم مجازات تعزیری سه تا 6 ماه حبس در نظر گرفته می شود. نکته مهمی که در خصوص کارکرد وکیل تدلیس در نکاح نیز اهمیت دارد این دسته از مجازات ها تغییر پذیر هستند. یعنی تحت عنوان تخفیف در مجازات یا تشدید مجازات تغییر پذیر هستند. این مسئله به نوعی نشان می دهد که دست وکلایی مانند وکیل تدلیس در نکاح که با مجازات تعزیری سر و کار دارند بسیار باز است. بنابراین شما از وکیل تدلیس در نکاح خود می توانید این انتظار را داشته باشید که برای شما به عنوان مجرم درخواست تخفیف مجازات داشته باشد.

وکیل تدلیس در نکاح (8)
وکیل تدلیس در نکاح (8)

وکیل تدلیس در نکاح و نگاه به مفهوم نکاح

وکیل تدلیس در نکاح با مفهوم نکاح ارتباط مستقیم دارد. در واقع نکاح یا همان ازدواج یک مفهوم اجتماعی و خانوادگی محسوب می شود. بسیاری ازدواج را یک مسئله قلبی و احساسی می دانند. اما قانون برای این که بتواند در خصوص یکی از مهمترین روابط اجتماعی صحبت کند ناچار است آن را به شکل منطقی تری برای خود تعریف کند. از دید قانون نکاح یک نوع قرارداد است. در واقع قانون نکاح را دست مانند یک قرارداد میان دو انسان می بیند.

بر اساس مفهوم قراردادها وکیل تدلیس در نکاح به خوبی می داند که طرفین نسبت به یکدیگر تعهداتی را قبول می کنند. با امضای این قرارداد تعهدات لازم الاجرا محسوب می شود و طرفین باید نسبت  به اجرایی کردن آن اقدام کنند. در صورتی که یکی از طرفین نسبت به اجرای تعهدات خود کوتاهی کند این فرد مقابل است که می تواند برای احقاق حقوق خود و جبران خسارت هایی که بر اساس عدم اجرایی شدن تعهدات طرف مقابل، دست به شکایت بزند.

همین موضوع در خصوص نکاح یا ازدواج نیز وجود دارد. در واقع در ازدواج طرفین تعهداتی را نسبت به یک دیگر قبول می کنند و بر اساس این تعهدات در کنار یکدیگر زندگی می کنند. نکته ای که وجود دارد این است که اگر یکی از طرفین نسبت به این تعهدات بی تفاوت باشد این طرف مقابل است که می تواند بر اساس قانون اقدامات لازم را انجام دهد.

مسئله ی دیگری که در خصوص قراردادها وجود دارد این است که برای صحیح بودن قرارداد باید طرفین اهلیت کامل داشته باشند و همچنین موضوع قرارداد باید مشخص باشد و ابهامی در آن وجود نداشته باشد. اهلیت طرفین می تواند شرایطی مانند بلوغ عقلی و سلامت منطقی باشد. عین همین موضوع در خصوص ازدواج نیز وجود دارد. در ازدواج باید طرفین با رضایت درونی این قرارداد را امضا کنند. در صورتی که اجباری در کار باشد این عقد عملا باطل محسوب می شود. یکی از مصادیق اجبار در ازدواج فریب یا تدلیس است. در واقع اگر یکی از طرفین صفاتی را به خود نسبت داده باشد که در او نیست و فرد مقابل بر اساس این صفات تصمیم به ازدواج گرفته باشد عملا این عقد و قرارداد باطل است. زیرا شرایط صحت قرارداد را ندارد. احتمالا اکنون می توانیم درک کنیم که کارکرد وکیل تدلیس در نکاح چیست و در چه حوزه هایی فعالیت می کند.

وکیل تدلیس در نکاح (4)
وکیل تدلیس در نکاح (4)

وکیل تدلیس در نکاح و اهمیت آن در جامعه

وکیل تدلیس در نکاح یک وکیل در حوزه خانواده محسوب می شود. در واقع وکیل تدلیس در نکاح بر اساس تخصص و دانشی که دارد سعی می کند از موکل خود در قرارداد ازدواج دفاع کند. مسئله ای که می تواند اهمیت وکیل تدلیس در نکاح را در جامعه به ما نشان دهد این است که اساسا فریب در ازدواج می تواند یک زندگی را نابود کند.

به بیان ساده تر برای درک اهمیت کارکرد وکیل تدلیس در نکاح باید نگاهی به مفهوم خانواده و ازدواج در جامعه بیاندازیم. جامعه بر اساس عناصر بسیاری ایجاد و تعریف می شود. یکی از مهمترین این عناصر خانواده است. جامعه برای این که بتواند به مسیر خود ادامه دهد به نیروی انسانی نیاز دارد و این خانواده است که می تواند این نیروی انسانی را در اختیار او قرار دهد. به بیان ساده تر جامعه به نیروی انسانی نیاز دارد و خانواده عنصری است که این نیروی انسانی را تامین می کند. مسئله ای که وجود دارد این است که نیروی انسانی زمانی به کار جامعه می آید که منطبق بر اهداف او باشد. بنابراین این خانواده است که باید بتواند نیروی انسانی به جامعه تحویل دهد که اهداف جامعه را قبول کرده و سعی می کند بر اساس آن پیش برود.

از این رو خانواده برای جامعه بسیار اهمیت دارد. این اهمیت را می توان در یک دید اجتماعی مانند اسلام که به دنبال ایجاد یک جامعه اسلامی است مشاهده کرد. در واقع اسلام برای خانواده اهمیت و ارزش  بسیاری قائل است. این موضوع را می توان اینگونه متوجه شد که عمده قوانین مربوط به خانواده بر اساس اسلام و شرع تدوین شده است. بنابراین خانواده مفاهیم وابسته به آن مانند ازدواج از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این روست که در قانون و اسلام با هر چیزی که در برابر مفهوم خانواده ایستادگی کند و یا باعث شود خانواده به عنوان یک عنصر بسیار مهم در جامعه کمرنگ شود و یا از بین برود مقابله می شود. این نکته بسیار مهمی است که می تواند کارکرد وکیل تدلیس در نکاح را به خوبی به ما نشان دهد.

وکیل تدلیس در نکاح (6)
وکیل تدلیس در نکاح (6)

وکیل تدلیس در نکاح متخصص در تهران

وکیل تدلیس در نکاح متخصص و حرفه ای را در این روزها نمی توان به راحتی پیدا کرد و جریان پرونده های خود را به او واگذار کرد. برای انکه بتوان بهترین وکیل تدلیس در نکاح را پیدا کرد افراد باید مسائل مختلفی را به ذهن بسپارید تا بتواند در این حوزه به صورت حرفه ای عمل کنند و متخصص ترین وکیل تدلیس در نکاح در تهران را پیدا کنند و جریان دادرسی پرونده های خود را به او بسپارند و از او کمک بگیرند تا در مسیر احقاق حقوق خود قدم بردارند.

اما مهم ترین سوالی که اکنون ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند و باعث بوجود آمدن چالشهای ذهنی متعددی برای آنها شود آن است چگونه باید تجربیات  تخصص های این وکیل را مورد بررسی قرار داد و در مورد توانایی های او اطلاع کسب کرد؟ حقیقتا با حضور بیاری از سودجویان و  کلاهبرداران دیگر پیدا کردن وکیل تدلیس در نکاح متخصص کار سختی است و نیاز به زمان و  هزینه بسیار زیادی دارد. مسلما افرادی که میخواهند بهترین وکیل تدلیس در نکاح در تهران را پیدا کنند و تمامی سوابق و توانایی های او را مورد بررس قرر دهند نیاز دارند تا زانو هزینه نسبتا زیادی را خرج کنند. این کار برای بسیاری از افراد ممکن نیست و باعث بوجود آمدن خسارات مادی بسیار زیادی به آنها می گردد و زمان آنها را نیز محدود می کند. در چنین شرایطی به افراد توصیه می کنیم که برای پیدا کردن بهترین وکیل تدلیس در نکاح در تهران از معرف های قابل اطمینان کمک بگیرند.

یکی از بهترین معرف هایی که می توان در این حوزه به آراد معرفی کرد، موسسات حقوقی معتبر و باسابقه هستند. یکی از موسسات با سابقه ای که سالهای زیادی است در این زمینه فعالیت می کند و می تواند جریان پرونده های متعددی را بر عهده گیرد و بهترین وکیل تدلیس در نکاح در تهران را معرفی کند، موسسه حقوقی پارسا استو موسسه حقوقی پارسا سال های زیادی است که در جریان پرونده های تدلیس در نکاح و  فریب در ازدواج حضور دارد  می تواند بهترین وکیل تدلیس در نکاح را به عموم متقاضیان معرفی کند.

وکیل تدلیس در نکاح و شروط ضمن عقد

وکیل تدلیس در نکاح تمامی شروط ضمن عقد را به افراد توضیح می دهد تا آنان با داشتن آگاهی در مورد این شروط بتوانند اطلاعات کاملی در مورد فریب در ازدواج بدست آورند. به نکات قانونی مربوط به این حوزه که معمولا توسط وکیل تدلیس در نکاح مورد بررسی قرار می گیرند، اشاره می کنیم:

طرفین عقد ازدواج می توانند هر شرطی که مخالف با مقتضای عقد مزبور نباشد در ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر بنمایند مثل اینکه شرط شود هرگاه شوهر زن دیگر بگیرد یا در مدت معینی غائب شود یا ترک انفاق نماید یا بر علیه حیات زن سوء قصد کند یا سوء رفتاری نماید که‌ زندگانی آن ها با یکدیگر غیر قابل تحمل شود زن وکیل و وکیل در توکیل باشد که پس از اثبات تحقق شرط در محکمه و صدور حکم نهائی خود را مطلقه‌ سازد.

 زوجه شرط نمود هرگاه طلاق بنا به درخواست زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه تقاضای طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوء اخلاق و رفتار وی نبوده زوج موظف است تا نصف دارایی خود را که در ایام زناشویی با او بدست آورده یا معادل آن را طبق نظر دادگاه بلاعوض به زوجه منتقل کند.

زوج به زوجه وکالت بلاعزل با حق توکیل غیر داد که در موارد مشروحه زیر با رجوع به دادگاه و اخذ مجوز از دادگاه پس از انتخاب نوع طلاق خود را مطلقه نماید و نیز به زوجه وکالت بلاعزل با حق توکیل غیر داد تا در صورت بذل از طرف او قبول نماید. مواردی که می‌تواند حسب مورد از دادگاه تقاضای صدور اجازه طلاق نماید به شرح زیر است:

استنکاف شوهر از دادن نفقه زن به مدت ۶ ماه به هر عنوان و عدم امکان الزام او به تادیه نفقه و همچنین در موردی که شوهر سایر حقوق واجبه زن را به مدت ۶ ماه وفا نکند و اجبارا ایفا هم ممکن نباشد. سوء رفتار و یا سوء معاشرت زوج به حدی که ادامه زندگی را برای زوجه غیر قابل تحمل نماید.

 ابتلاء زوج به امراض صعب العلاج به نحوی که دوام زناشویی برای زوج مخاطره آمیز باشد. جنون زوج در مواردی که فسخ نکاح شرعا ممکن نباشد. عدم رعایت دستور دادگاه در مورد منع اشتغال زوج به شغلی که طبق نظر دادگاه صالح منافی با مصالح خانوادگی و حیثیت زوجه باشد. محکومیت شوهر به حکم قطعی به مجازات ۵ سال حبس یا بیشتر یا به جزای نقدی که بر اثر عجز از پرداخت منجر به ۵ سال بازداشت شود یا به حبس و جزای نقدی که مجموعا منتهی به ۵ سال یا بیشتر بازداشت شود و حکم مجازات در حال اجرا باشد.

در مورد وکیل تدلیس در نکاح  و شروط ضمن عقد دقت داشته باشید:

ابتلاء زوج به هر گونه اعتیاد مضری که به تشخیص دادگاه بر اساس زندگی خانوادگی خلل آورد و ادامه زندگی برای زوجه دشوار باشد.  زوج زندگی خانوادگی را بدون عذر موجه ترک کند. تشخیص ترک زندگی خانوادگی و تشخیص عذر موجه با دادگاه است و یا ۶ ماه متوالی بدون عذر موجه از نظر دادگاه غیبت نماید.  محکومیت قطعی زوج در اثر ارتکاب جرم و انجام هرگونه مجازات اعم از حد و تعزیر در اثر ارتکاب جرمی که مغایر با حیثیت خانوادگی و شئون زوجه باشد.

هرگاه شوهر بعد از عقد مبتلا به یکی از امراض مقاربتی گردد زن حق خواهد داشت که از نزدیکی با او امتناع نماید و امتناع به علت ‌مزبور مانع حق نفقه نخواهد بود. هر گاه در یکی از طرفین صفت خاصی شرط شده و بعد از عقد معلوم شود که طرف مذکور فاقد وصف مقصود بوده برای طرف مقابل ‌حق فسخ خواهد بود خواه وصف مذکور در عقد تصریح شده یا عقد متباینا بر آن واقع شده باشد. در صورت استنکاف شوهر از دادن نفقه و عدم امکان اجراء حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه زن می‌ تواند برای طلاق به حاکم ‌رجوع کند و حاکم شوهر او را اجبار به طلاق می نماید ‌همچنین است در صورت عجز شوهر از دادن نفقه. وکیل نفقه می تواند در این حوزه به صورت تخصصی به افراد کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی حقوق طبیعی خود را بدست آورند.

وکیل تدلیس در نکاح و نظریه مشورتی شماره ۷/۱۴۰۱/۷ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ اداره حقوقی قوه قضاییه

وکیل تدلیس در نکاح  می تواند مامی سوالات شما را با استناد به نظریه های مشورتی قوه قضاییه پاسخ دهد. به یک نمونه اشاره می کنیم تا اطلاعات لازم را کسب کنید:

سوالی که وکیل تدلیس در نکاح به آن پاسخ می دهد: هر گاه زوج بعد از عقد ازدواج با مراجعه به دفتر اسناد رسمی به زوجه وکالت در امر طلاق بدهد و در ضمن سند رسمی اعلام کند که حق عزل وکیل را ضمن عقد خارج از خود اسقاط و سلب کرده است: اولاً، با توجه به این که برخی مراجع عظام تقلید چنین وکالتی را صحیح نمی‌دانند، آیا اساساً چنین وکالتی صحیح است؟ ثانیاً، چنانچه زوج از اعطای وکالت در طلاق پشیمان باشد و مدعی شود عقد خارج لازمی در بین نبوده و سردفتر این عبارت را درج کرده است، آیا در فرض صحت عقد، وکالت اعطایی، عقد جایز است یا لازم؟

پاسخ: با عنایت به مواد ۱۲۸۷ و ۱۲۹۰ قانون مدنی مفاد سند رسمی از جمله راجع به اسقاط حق عزل وکیل ضمن عقد خارج لازم معتبر است و احراز آن نیاز به رسیدگی ندارد و برابر ماده ۱۲۹۲ همان قانون انکار در برابر اسناد رسمی مسموع نیست و مطابق ماده ۷۰ قانون ثبت اسناد و املاک کشور مصوب ۱۳۱۰ با اصلاحات و الحاقات بعدی نیز محتویات و مندرجات سندی که مطابق قوانین به ثبت رسیده است، رسمی و معتبر است؛ مگر آن‌که مجعولیت آن سند ثابت شود، بنابراین، وکالت اعطایی با سلب حق عزل وکیل که به موجب سند رسمی و بلاعزل ضمن عقد خارج لازم تنظیم شده است، صحیح است و انکار مندرجات این سند و نیز ابراز ندامت از اعطای چنین وکالتی فاقد هرگونه اثر حقوقی بوده و قابل پذیرش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×