ازاله پرده بکارت

ازاله پرده بکارت (1)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

ازاله پرده بکارت

ازاله پرده بکارت

ازاله پرده بکارت به چه معناست؟ قانون در مورد ازاله پرده بکارت چه گفته است؟ کسانی که مرتکب جرم ازاله پرده بکارت می شوند چگونه باید در جریان پرونده از خود دفاع کنند؟ چه ادله استباطی می تواند مبحث ازاله پرده بکارت را ثابت کند؟ ایا تاکنون برای شما یا اطرافیانتان پیش امده است که با مبحث ازاله پرده بکارت روبرو شوید و ندانید که چگونه باید این موضوع را پیگیری کنید؟ ازاله پرده بکارت جز کدام دسته از جزائم است و قانون چه مجازاتی برای ان در نظر گرفته است؟

ازاله پرده بکارت یکی از ان دسته جرائمی است که در تمامی کشور ها به شدت مورد انتقاد گرفته است و باعث ایجاد اسیب های روحی و معنوی بسیار شدیدی به افراد یک جامعه می گردد. ازاله پرده بکارت به معنای ان است که بر اثر سوانحی مانند مقاربت جنسی، تصادف، سانحه، ورود جسم سخت و…. پرده بکارت دختران پاره شود  مورد اسیب قرار گیرد.

 اگر شما نیز جز ان دسته از افرادی هستید که در مورد ازاله پرده بکارت اطلاعات دقیقی در دست ندارید و به دنبال کسی می گردیدی که تمامی اطلاعات لغازم در این حیطه را به شما ارائه دهد بهتر است به سراغ یک وکیل پایه یک دادگستری بروید که در این حوزه تخصص دارد  اطلاعات دقیقی در دست دارد. بنابراین ان دسته از افرادی که در مورد ازاله پرده بکارت اطلاعات قانونی و حقوقی در دست ندارند می توانند به راحتی با شرکت در جلسات مشاوره حقوقی اطلاعات قانونی لازم را بدست اورند  در مورد تمامی مباحث مربوط به این حوزه سوالات خود را از یک وکیل مجرب بپرسند.

ارش و ازاله پرده بکارت و مهرالمثل

ازاله پرده بکارت معمولا دارای اصطلاحت مختلفی است و ممکن است شرایط حقوقی متنوعی برای ان وجود داشته باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که معمولا رد پرونده های ازاله پرده بکارت مطرح می شود ، مهر المثل است. اکنون ممکن اس این سوال برای شما پیش اید که مهر المثل چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهر المثل در مواردی مطرح می شود که که هنگامی که یک دوشیزه که هیچ گونهرا بطه جنسی و مقاربتی نداشته است( چه رابطه مقعدی و چه رابطه واژنی) به زور و بدون داشتن رضایت درگیر رابطه جنسی شود و ازاله پرده بکارت اتفاق بیفتد. میزان مهر المثل در ازاله پرده بکارت را داگاه بر اساس جریان پرونده تعیین می کند.

یکی از موارد مهمی که معمولا در جریان پرونده های مختلف مربوط به ازاله پرده بکارت اتفاق می افتد و افراد درگیر ان ی شوند مبحث ارش ازاله پرده بکارت است. در مورد ارش معمولا ازاله پرده بکارت به گونه ای اتفاق می افتد که بر اثر سوانح مختلف و تصادفات است. پس د شرایطی که ازاله پرده بکارت در اثر سوانح و تصادفات اتفاق بیفتد به فرد اسیب دیده مهر المثل تعلق نمی یگیرد و در چنین شرایطی مراجع قضایی ذی صلاح برای ان ارش در نظر می گیرند.

دقت داشته باشید که نحوه اثبات ازاله پرده بکارت جز ان دسته از اقداناتی است که نیاز به تخصص و تبحر دارد و هتر است برای پیشبرد جریان پرونده جلوگیری از اطاله دادرسی به سراغ وکیل زنا رفت. این وکیل با تجربه  جز ان دسته از افرادی است که در این حوزه فعالیت کرده است و به خوبی می داند که چگونه باید موضوع پرونده را با استفاده از مفاهیم اساسی قانونی پیگیری کند.

برای انکه بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد ارش و ازاله پرده بکارت بدست اورید به شما توصیه می کنیم که رد جلسات مشاوره ای شرکت کنید تا تمامی سوالات خود را رد این حوزه مطرح کنید  بهترین راه حل های قانونی در مورد انها به شما ارائه شود. مشاوره حقوقی در حوزه ازاله پرده بکارت به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و افراد می توانند به راحتی با توجه به شرایطی که دارند یکی از انواع مشاوره را انتخاب کنند.

ازاله پرده بکارت (2)
ازاله پرده بکارت (2)

ازاله پرده بکارت بکارت و افضاء و دیه ان در قانون

ازاله پرده بکارت در قانون دارای شرایط مختلفی است که بسیاری از افراد در مورد ان اطلاعات قانونی صحیحی در دست ندارند و نمی دانند که چگونه باید در این حوزه فعالیت کنند. قانون کشور ما تمامی شرغایط و مباحث قانونی مربوط به ازاله پرده بکارت  را مشخص کرده است. به طور خلاصه به چند مورد از اساسی ترین و مهم ترین قوانین جزایی در مورد ازاله پرده بکارت  و مجازات ان اشره می کنیم تا رد مورد انها اگاهی کسب کنید:

هرگاه ازاله بکارت غیرهمسر با مقاربت یا به هر وسیله دیگری و بدون رضایت صورت گرفته باشد موجب ضمان مهرالمثل است.هرگاه ازاله بکارت با مقاربت و با رضایت انجام گرفته باشد چیزی ثابت نیست.

رضایت دختر نابالغ یا مجنون یا مکرَهی که رضایت واقعی به زنا نداشته در حکم عدم رضایت است. هرگاه به همراه ازاله بکارت جنایت دیگری نیز به ‌وجود آید مانند آنکه مثانه آسیب دیده و شخص نتواند ادرار خود را ضبط کند، جنایت مزبور حسب مورد دیه یا ارش جداگانه دارد.

افضای همسر به ترتیب ذیل موجب ضمان است: هرگاه همسر، بالغ و افضاء به سببی غیر از مقاربت باشد، دیه کامل زن باید پرداخت شود. هرگاه همسر، نابالغ و افضاء به سبب مقاربت جنسی باشد علاوه‌ بر تمام مَهر و دیه کامل زن، نفقه نیز تا زمان وفات یکی از زوجین بر عهده زوج است هر چند او را طلاق داده باشد. افضاء عبارت از یکی ‌شدن دو مجرای بول و حیض یا حیض و غائط است. افضای غیر همسر، به ترتیب ذیل موجب ضمان است:

هرگاه افضاء‌ شده نابالغ یا مکرَه بوده و افضاء به سبب مقاربت باشد، علاوه‌ بر مهر المثل و دیه کامل زن، در صورتی ازاله بکارت، ارش ‌البکاره نیز ثابت خواهد بود و اگر افضاء به غیرمقاربت باشد، دیه کامل زن و در صورت ازاله بکارت، مهر المثل نیز ثابت است.

هرگاه افضاء با رضایت زن بالغ و از طریق مقاربت انجام گرفته باشد، تنها پرداخت دیه کامل زن ثابت خواهد بود. افضای ناشی از وطی به شبهه علاوه‌ بر مهر ‌المثل و دیه، در صورت ازاله بکارت، موجب ارش ‌البکاره نیز می‌ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×