وکیل غصب عنوان

وکیل غصب عنوان (10)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

وکیل غصب عنوان

وکیل غصب عنوان

وکیل غصب عنوان کیست؟ وکیل غصب عنوان چه کارکردی دارد؟ بهترین وکیل غصب عنوان کیست؟ در چه حوزه ای می توانیم از وکیل غصب عنوان استفاده کنیم؟ ویژگی های یک وکیل غصب عنوان چیست؟ چه انتظاراتی می توانیم از وکیل غصب عنوان داشته باشیم؟ وکیل غصب عنوان چه ویژگی هایی دارد؟

وکیل غصب عنوان کسی است که با یکی از مهمترین عناوین مجرمانه ممکن در جامعه سر و کار دارد. در واقع جعل عنوان یکی از خطرناک ترین جرایم برای جامعه محسوب می شود. از این رو در قانون نیز این جرم غیر قابل گذشت در نظر گرفته شده است. یعنی حتی با رضایت شاکی خصوصی این پرونده مورد پیگرد قرار می گیرد و فرد به مجازات می رسد، در چنین مواردی وکیل غصب عنوان می تواند اهمیت کارکرد خودش را نشان دهد.

وکیل غصب عنوان در سال های اخیر توانسته است وکالت بسیاری از  پرونه هایی را که دارای شرایط نسبتا سخت و پیچیده ای هستد را بر عهده گیرد و انها را به بهترین نحو ممکن مورد وکالت قرار دهد. غصب عنوان یکی از جرایمی است که باعث ایجاد اسیب ها و ضرر و زیان های بسیار زیادی به افراد می گردد و ابعاد روحی و حتی مادی زندگی انها را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهد.

ما در این مقاله می خواهیم بدانیم که اساسا کارکرد وکیل غصب عنوان و اهمیت آن چیست. اما برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با چند مفهوم اساسی قانون آشنا شویم. در واقع دلیل ما برای این کار ساده است. وکیل غصب عنوان یک مفهوم قانونی است و برای درک یک مفهوم قانونی لازم است که با زبان قانون آشنا شد. به بیان ساده تر برای این که بتوانیم یک عنوان قانونی را درک کنیم باید پایه ها و الفبای قانونی آن را درک کنیم و این کاری است که به نظر ضروری می آید. از این رو از شما هم می خواهیم که پیش از شروع هر مطلبی در خصوص وکیل غصب عنوان بهتر است مفاهیم آن را به خوبی مطالعه کنید. مفاهیم گفته شده در ادامه می تواند شروع خوبی برای فهم کارکرد وکیل غصب عنوان و اهمیت آن برای ما باشد.

وکیل غصب عنوان را چگونه بشناسیم؟

وکیل غصب عنوان به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در زمینه پرونده های مربوط به امور جعل و کلاهبرداری به ارائه خدمات حقوقی می پردازد. بسیاری از افراد با وکیل غصب عنوان آشنایی ندارند و نمی دانند که چگونه باید از این فرد متخصص  حرفه ای در زمینه پرونده های مختلف کمک بگیرند. در چنین مواردی به افراد توصیه می کنیم با استفاده از منابع معتبر و قانونی اطلاعات لازم را بدست آورند تا بتوانند در ابتدا شناخت کلی نسبت به وکیل غصب عنوان پیدا کنند و سپس جریان دادرسی پرونده های خود را به یک فرد متخصص با اطمینان کامل بپردازند.

وکیل غصب عنوان می تواند تا حد زیادی مانع از بروز بسیاری از مشکلات و چالش های قانونی در جریان دادرسی پرونده های مختلف شود و به افراد کمک کند تا در مدت زمانی کوتاه مشکلات خود را حل کنند. وکیل غصب عنوان کسی است که سال های زیادی در زمینه پرونده های مربوط به جعل فعالیت کرده است و همین موضوع باعث شده است تا بتواند با تکیه بر مهارت ها و تخصص هایی که دارد شرایط حقوقی بسیار خوبی را برای موکلان خود بوجود آورد.

وکیل غصب عنوان با دیگر وکلایی که می شناسید دارای تفاوت های بسیار زیادی است و حتی تخصص و مهارت هایی که این وکیل دارد نیز با دیگر وکلا فرق دارد. بنابراین کاملا طبیعی است که اگر جریان پرونده های مربوط به غصب عنوان را به وکلای غیر متخصص در این زمینه بسپارید، پرونده دچار مشکل شود و شرایط نسبتا غیر مناسبی برای آن پیش آید.

از طرفی دیگر این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که امروزه تعداد زیادی از کلاهبرداران و سودجویان توانسته اند وارد پرونده های مختلف شوند و با معرفی خود به عنوان یک وکیل کارکشته باعث بوجود آمدن مشکلات و خسارات بسیار زیادی برای افراد شوند. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به وکیل غصب عنوان نیاز دارید و میخواهید جریان دادرسی پرونده های خود را به این فرد متخصص بسپارید به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات آتی با ما همراه باشید.

وکیل غصب عنوان (8)
وکیل غصب عنوان (8)

وکیل غصب عنوان یک وکیل کیفری است یا حقوقی؟

وکیل غصب عنوان را می توان به عنوان یک وکیل کیفری در قانون ایران مورد مطالعه قرار داد. در واقع کیفری بودن یا حقوقی بودن کارکرد یک وکیل به نوعی بستر کاری او را مشخص می کند. بدین ترتیب زمانی که گفته می شود وکیل غصب عنوان به عنوان یک وکیل کیفری معرفی می شود می توانیم با شناخت مفهوم کیفری حدس بزنیم که چارچوب اصلی فعالیت وکیل غصب عنوان چه می تواند باشد.

به طور کلی قانون از دو بخش عمده کیفری و حقوقی تشکیل شده است. این دو بخش از قانون هر آن چیزی را که قانون گذار بیان کرده شامل می شود. به بیان ساده تر هر چیزی که شما از قانون می شنوید و یا در قانون می بینید جزئی از زیر مجموعه یکی از این دو گروه بزرگ است. حقوقی به آن بخش از قانون اطلاق می شود که در آن قانونگذار سعی کرده است چارچوب های مشخصی برای هر فرد در جامعه ایجاد کند. به نوعی می توان گفت که قانون در این بخش حقوق هر فرد در جامعه و روابط ایجاد شده را بیان می کند. بر اساس این بخش از قانون است که هر فردی به سادگی می داند که در هر موقعیت و در هر نوع رابطه ای از چه حقوق برخوردار است و چگونه می تواند به این حقوق دسترسی داشته باشد. بنابراین ساخت چارچوب های مختلف و حفظ آن مهمترین هدف قانون در بخش حقوقی است. در این بخش از عناوینی مانند تخلف و متخلف  و جریمه استفاده میشود.

اما وکیل غصب عنوان یک وکیل کیفری است و حوزه کاری او با وکیل حقوقی تفاوت دارد. کیفری بودن یک عنوان یا مفهوم قانونی بدین معنی است که این عنوان قانونی با مفهوم جرم عجین شده است. در واقع قانون در بخش کیفری به تعریف ، شناخت و اثبات یا رد جرم می پردازد. بر اساس مفهوم جرم است مفاهیمی مانند مجازات مورد بررسی قرار می گیرد. مهمترین اهمیت این بخش از قانون این است که در آن می توان برای جان یا مال افراد تصمیم گیری کرد. این اهمیت خود به خود به مفاهیم وابسته به این گروه قانونی مانند وکیل غصب عنوان سرایت کرده است. حال می دانیم زمانی که می گوییم وکیل غصب عنوان یک وکیل کیفری است، منظورمان چیست. در واقع اکنون با بستر کاری وکیل غصب عنوان آشنا شدیم.

وکیل غصب عنوان (2)
وکیل غصب عنوان (2)

وکیل غصب عنوان دارای چه ویژگی ها و تخصص هایی است؟

وکیل غصب عنوان دارای توانایی ها و تخصص های مختلفی است که بسیاری از افراد با انها اشنایی ندارند و هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارند به همین دلیل هم به طور خلاصه به ویژگی ها و تخصص های وکیل غصب عنوان اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید و اطلاعات کافی در مورد آنها بدست آورید:

وکیل غصب عنوان کسی است که بر تمامی مفاد قانونی مربوط به جعل اسناد و عناوین مختلف تسلط دارد. برخی از افراد با خود فکر می کنند که تمامی وکلا بر تمامی مفاد قانونی تسلط دارند اما باید بگوییم که این موضوع حقیقت ندارد و چنین چیزی در زمینه تمامی پرونده های حقوقی صدق نمی کند. برای آنکه بتوانید در مورد وکیل غصب عنوان اطلاعات کافی بدست آورید و با این وکیل متخصص آشنا شوید بهتر است تمامی خصوصیاتی که این وکیل باید داشته باشد را به طور کامل مطالعه کنید.

بسیاری از وکلا در ظاهر دارای مدرک وکالت هستند و می توانند به راحتی پرونده های مختلف را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند اما شما باید بدانید تعداد زیادی از وکلایی که دارای پروانه وکالت هستند بر تمامی قوانین مربوط به این حوزه تسلط ندارند و نمی توانند به راحتی امور قضایی مربوط به این پرونده ها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید؛ چرا که دارای تجربه و آگاهی های عملی در این حوزه نیستند. وکیل برای کلاهبرداری بهترین کسی است که دارای تجربیات متعددی در زمینه کلاهبرداری و پرونده های  مختلف مربوط به این حوزه است  می تواند به عموم مردم کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی پرونده های مختلف را به نتیجه برسانید و آنها را مورد حل و فصل قرار دهند.

از دیگر ویژگی های وکیل غصب عنوان آن است که این وکیل حرفه ای و متخصص می تواند تمامی اسناد حقوقی و پرونده های مختلف را در مدت زمانی کوتاه مورد حل و فصل قرار دهد و آنها را به بهترین نحو ممکن به نتیجه برساند. وکیل غصب عنوان به دلیل مهارت های بسیار زیادی که دارد با تمامی چارچوب های قانونی اشنایی دارد و می تواند با استفاده از قوانین و قواعد مختلف جریان پرونده های مربوط به این حوزه را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند و آنها را به جریان بیندازد.

وکیل غصب عنوان به راحتی می تواند تمامی قوانین و اطلاعات حقوقی را به موکلان خود انتقال دهد و آنها را در مورد مسائل و قوانین مختلف آگاه سازد. برخی از افرادی که با وکیل غصب عنوان آشنایی ندارند و نمی دانند که این وکیل حرفه ای و کارکشته چه کارهایی می تواند انجام دهد نی توانند از مشاوره حقوقی با وکیل غصب عنوان و مزایای مربوط به آن بهره مند شوند و در نهایت نیز دچار شکست های متعدد و پیاپی در پرونده های مختلف می شوند. بنابراین اگر شما جز کسانی هستید که می خواهید در مورداین مسائل اطلاعات قانونی کافی بدست آورید به شما توصیه می کنیم که از همان ابتدای پرونده قبل از اینکه دچار آسیب و خسارت شدید به وکیل غصب عنوان مراجعه کنید و از مزایای خدمات این فرد متخصص بهره مند شوید.

وکیل غصب عنوان (4)
وکیل غصب عنوان (4)

وکیل غصب عنوان و راه های مشورت با او

وکیل غصب عنوان می تواند از راه های مختلفی به ارائه خدمات مشاوره ای بپردازد و به موکلان خود کمک کند تا جریان پرونده هایی را که با ان درگیر هستند را به راحتی ورد حل و فصل قرار دهند. افرادی که قص مراجعه به  وکیل غصب عنوان را دارند باید  در ابتدا اطلاعات قانونی لازم را داشته باشند تا بتوانند از راه های مشاوره ای مختلفی در این حوزه بهره مند شوند.

یکی از ساده ترین و قدیمی ترین راه های مشاوره حقوقی با وکیل غصب عنوان آن است که افراد به دفتر وکالت این وکیل حرفه ای و متخصص مراجعه کنند. افرادی که با وکیل غصب عنوان آشنایی دارند به خوبی می دانند که وکیل غصب عنوان جریان برخی از پرونده هایی که دارای حساسیت نسبتا زیادی هستند و مراحل پیچیده ای دارند را تنها می تواند به صورت حضوری مورد حل و فصل قرار دهد و آنها را به نحوه صحیح بررسی کند.

در برخی از موارد دیده می شود که جریان پرونده ها نیاز به بررسی جزیی دارند و پیچیدگی زیادی دارند در چنین شرایطی بهتر است به سراغ استفاده از خدمات غیر حضوری وکیل غصب عنوان رفت. خدمات غیر حضوری وکیل غصب عنوان به نحوی است که عموم مردم می توانند به راحتی بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی با این وکیل متخصص تماس بگیرند و سوالات خود را بپرسند و از راهنمایی های او استفاده کنند.

خدمات غیر حضوری وکیل غصب عنوان شامل خدمات تلفنی و انلاین می گرددو مشاوره تلفنی با وکیل غصب عنوان به نحوی است که همه افراد در هر سن و سال و موقعیتی به راحتی می توانند با این فرد حرفه ای تماس بگیرند و سوالات خود را بپرسند. از طرفی دیگر نیز خدمات مشاوره انلاین با وکیل غصب عنوان نیز برای کسانی است که ترجیح میدهند از طریق برنامه های چت آنلاین با وکیل مورد نظر خود گفتگو کنید و سوالات خود را از او بپرسند.  شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید مشاوره فوری نیاز به صرف زمان و هزینه نسبتا زیادی ندارد و همه افراد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و از بوجود آمدن چالش های بسیار بزرگی در زندگی خود جلوگیری کنند.

وکیل غصب عنوان (3)
وکیل غصب عنوان (3)

وکیل غصب عنوان و اثبات یک جرم

وکیل غصب عنوان به خوبی می داند که در قانون تعریف یک جرم برابر با اثبات آن جرم است. به نوعی اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم این است که اگر شما در قانون بتوانید مفهومی را تعریف کنید به نوعی آن را اثبات هم کردید. بنابراین برخلاف تصور عمومی جرم به هر کار خلاف قانون گفته نمی شود. زیرا این تعریف ناقص و هم تا حدودی اشتباه است. زمانی که قانون می خواهد یک جرم را اثبات کند ناچار به تعریف جرم است. این تعریف شامل سه رکن اساسی رکن مادی، رکن معنوی و رکن قانونی است. به زبان ساده تر با اثبات این سه رکن به صورت همزمان برای یک فعل ( انجام یا ترک ) می توان آن فعل را جرم و فاعل را مجرم تلقی کرد.

رکن مادی به این سوال می پردازد که فعل از چه اثرات و ابزارهایی بهره مند شده است؟ آیا این ابزارها و اثرات مخرب هستند؟ آیا اثرات این فعل ( انجام یا ترک آن ) قابل اثبات و رویت است؟ اگر فعلی دارای اثرات منفی و قابل اثبات بر روی شخص یا جامعه باشد رکن مادی اثبات می شود. در رکن معنوی فاعل مورد توجه قرار می گیرد. در واقع در این رکن به این نکته پرداخته می شود که آیا فعل به صورت سهوی رخ داده و یا عمدی در کار بوده است؟ اگر فاعل دارای نیت قبلی و هدف و برنامه ریزی بوده باشد و از انجام یا ترک فعل سود ببرد عملا رکن معنوی برای آن اثبات می شود. اما اگر نشان داده شود که این فعل به صورت غیر عمد رخ داده این رکن اثبات نخواهد شد و داستان به نحوی دیگر پیش می رود.

در رکن قانونی به کتاب قانون نگاه می شود. اگر در کتاب قانون مصداقی برای انجام یا ترک فعل وجود داشته باشد می توان آن فعل را جرم تلقی کرد. اما اگر قانون نسبت به این فعل سکوت کرده باشد بر اساس ماده دو قانون مجازات اسلامی نمی توان آن را جرم دانست. به نوعی یکی از کارهایی که وکلایی مانند وکیل غصب عنوان باید انجام دهند این است که فعل را در ظرف قانونی درست خود قرار دهند. بر اساس این ظرف قانونی است که مجازات متناسبی نیز برای فاعل یا بهتر بگوییم مجرم مشخص می شود.

وکیل غصب عنوان (1)
وکیل غصب عنوان (1)

وکیل غصب عنوان و نگاه به انواع مجازات

وکیل غصب عنوان علاوه بر مفهوم جرم ناگزیر با مفهوم مجازات نیز سر و کار دارد. در واقع این گونه باید بگوییم که بخش دوم از کارکرد وکیل غصب عنوان بعد از اثبات جرم، تناسب سازی جرم و مجازات است. از این رو برای درک بهتر این بخش از کارکرد وکیل غصب عنوان باید با عنوان مجازات و انواع آن آشنا شویم.

مجازات از دید بسیاری از ما دارای یک مفهوم ساده و مشخص است. اگر فردی جرمی مرتکب شود باید تاوانی بدهد و این تاوان به صورت مادی یا جانی خواهد بود. این تاوان را مجازات می گوییم. این تعریف در نوع خودش به نظر درست است. اما مسئله ای که وجود دارد این است که در قانون ایران دو نوع مجازات وجود دارد. این مجازات ها عبارتند از مجازات حدی و مجازات تعزیری.

چیزی که مشخص است این است که عمده پایه و اساس قانون ایران را اسلام و شرع تشکیل داده است. بنابراین کاملا طبیعی است که برخی از جرایم و مجازات ها توسط اسلام و شرع مشخص شده باشد. این دسته از مجازات ها که توسط اسلام تعیین شده مجازات حدی گفته می شود. مهمترین ویژگی که مجازات حدی دارد این است که این مجازات ها اساسا غیر قابل تغییر هستند. یعنی قاضی یا مراجع بالاتر قضایی امکان تغییر آن را به هیچ عنوان ندارند. به طور مثال اگر مجازات 80 ضربه شلاق حدی دارد کسی نمی تواند یک ضربه به آن اضافه یا ضربه ای از آن کم کند.

اما در مجازات تعزیری این قانونگذار است که تعیین می کند. در واقع مجازات تعزیری بر اساس ده ها فاکتور از جمله شرایط اجتماعی، افکار عمومی، شدت جرم، کیفیت جرم، شرایط مجرم و … توسط قانون گذار برای جرایم مختلف تعیین می شود. این دسته از جرایم معمولا به صورت بازه ای بیان می شود. مثلا برای یک جرم مجازات 10 تا 12 ماه حبس در نظر گرفته شده است. ویژگی مهم این دسته از مجازات ها این است که امکان تخفیف یا تغییر در مجازات در شرایط خاص وجود دارد. با توجه به این که وکیل غصب عنوان با مجازات تعزیری سر و کار دارد می توان از او انتظار داشت که در خصوص تخفیف مجازات کارکرد خوبی برای ما داشته باشد.

وکیل غصب عنوان (2)
وکیل غصب عنوان (2)

وکیل غصب عنوان و تعریف غصب عنوان

وکیل غصب عنوان یا جعل عنوان ( هر دو این مفاهیم در قانون یکی هستند ) از چند منظر قابل بررسی است. غصب در لغت به معنی تصرف غیر قانونی مال دیگر است. بر اساس این تعریف می توان گفت که اگر فردی بدون اجازه عنوان فرد دیگری را به خود نسبت دهد مرتکب جرم غصب عنوان شده است. از طرف دیگر اگر بخواهیم بر اساس مفهوم جعل عنوان این تعریف را بیان کنیم اینگونه می توانیم بگوییم که جعل به حالتی گفته می شود که یک مفهوم غیر واقعی را واقعی جلوه دهیم. بنابراین وقتی فردی عنوانی را که ندارد به خود نسبت دهد دچار جرم جعل عنوان شده است. هر دو این مفاهیم در قانون برابر هستند و از یک قانون پیروی می کنند. اما برای درک بهتر کارکرد وکیل غصب عنوان باید کمی با مفهوم جعل یا غصب عنوان آشنا شد.

در ماده 555 غصب عنوان از منظر قانونی تعریف شده است. در ادامه ما نیز بر اساس این ماده غصب عنوان را توضیح خواهیم داد. اما پیش آن بیایید کمی خودمان در خصوص جعل یا غصب عنوان صحبت کنیم. وقتی از مفهوم ” عنوان ” در این قانون استفاده شده بسیاری تصور می کنند که ” عنوان ” غصب شده حتما باید یک چیز مشخص و خاصی باشد. مثلا ” عنوان مهندسی ” ” عنوان ریاست ” و … اما واقعیت این است که اگر شما خودتان را به جای فرد دیگری در یک شغل معرفی کنید مرتکب این جرم شده اید. به به بیان ساده تر اگر شما بدون اذن و اجازه دولت یا صاحب کار ( در مشاغل خصوصی ) دخالت کنید که از نظر قانونی مربوط به شما نبوده، شما مرتکب جرم جعل عنوان شده اید.

اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم ” عنوان ” در اینجا منظور همان سمت و کارکردی است که یک فرد در شغل مربوط به خودش دارد. حال این عنوان می تواند دارای نامی خاصی باشد و یا نه. در هر صورت اگر شما بخواهید بر اساس این عنوان کاری را انجام دهید چه این کار به نفع شما باشد یا نباشد مشمول جرم غصب عنوان محسوب می شود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این جرم بر اساس قانون در دسته جرایم غیر قابل گذشت محسوب می شود. بدین معنی که بدون داشتن شاکی خصوصی هم امکان پیگرد قانونی و اعلام جرم برای آن وجود دارد. همین موضوع کارکرد وکیل غصب عنوان را مهمتر می کند.

وکیل غصب عنوان (6)
وکیل غصب عنوان (6)

وکیل غصب عنوان و اهمیت آن در جامعه

وکیل غصب عنوان یک شخصیت قانونی در جامعه محسوب می شود و اثرات خاص خودش را دارد. در واقع می خواهیم بدانیم یک وکیل غصب عنوان چه کارکرد ها و اهمیت هایی می تواند برای جامعه داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید به اهمیت جرم غصب عنوان در جامعه و تاثیرات آن نگاهی بیندازیم.

به طور کلی اینگونه باید گفت که جامعه از افراد مختلف تشکیل شده است. به بیان ساده تر برای این که یک جامعه بتواند تشکیل شود به افراد مختلفی نیاز دارد و برای این که بتواند رو به جلو پیش برود باید این افراد در حوزه های مختلف شروع به فعالیت کند. از این رو نیروی انسانی و کارکردی که برای جامعه دارد مهمترین عنصر برای حفظ یک جامعه محسوب می شود. یک جامعه ایده آل جامعه ای است که در آن تمام نیروی انسانی در جای درست خود قرار گرفته باشد. این جای درست بر اساس تجربه، تخصص و مهارت مشخص می شود. هر قدر این فاکتورها به درستی اجرا شده باشد آن فرد کارکرد بهتری در جامعه خواهد داشت و بدین ترتیب جامعه به شکل عجیبی رشد می کند. از این رو نهادهای مختلف موظف هستند بر اساس این فاکتورها از نیروی انسانی مناسبی بهره بگیرند.

حال تصور کنید که فردی فاقد چنین فاکتورهایی در یک شغل یا عنوان کاری مشخص است. مثلا این فرد چیزی از پزشکی نمی داند. بنابراین اساسا توسط سازمان نظام پزشکی به عنوان یک پزشک شناخته نخواهد شد. حال این فرد اگر به جای یک پزشک دست به طبابت بزند چه اتفاقی رخ می دهد؟ شاید بهتر باشد از وکیل غصب عنوان بپرسید که در این حالت قانون و حاکمیت چه شرایطی را پیش بینی کرده اند.

وکیل غصب عنوان (5)
وکیل غصب عنوان (5)

وکیل غصب عنوان و نتایج غصب عنوان

وکیل غصب عنوان به خوبی می داند که یکی از مضر ترین جرایم برای جامعه جرم جعل یا غصب عنوان است. زیرا این جرم بیش از آن که تاثیر فردی داشته باشد می تواند تاثیر اجتماعی بالایی از خود نشان دهد و به نوعی جامعه را تحت تاثیر مستقیم خود قرار دهد. بنابراین هم جامعه و هم افراد آن متضرر می شوند.

دو نتیجه برای غصب عنوان می توان متصور بود. اول این که هر کاری در جامعه اثراتی دارد. اگر فرد بداند که چگونه از ساتور قصابی استفاده کند این وسیله می تواند برای جامعه مفید و ضروری باشد. اما اگر این فرد نداند که ساتور را چگونه بچرخاند می تواند مرتکب قتل هم شود! همین نتیجه در خصوص غصب عنوان نیز وجود دارد. در واقع اگر فرد بدون داشتن مهارت، تجربه و تخصص دست به کاری بزند اثرات منفی آن بسیار بیشتر از اثرات مثبت آن خواهد بود. این جنبه عمدتا از دید فردی به این جرم نگاه می کند.

اما نتیجه دوم بیشتر حالت اجتماعی دارد. در واقع اگر جامعه را مانند یک سیستم بزرگ در نظر بگیریم. هر فرد بر اساس نیاز جامعه و بر اساس فاکتورهای بیان شده باید در جایگاه درستی قرار بگیرد. شاید یک فرد دارای فاکتورهای گفته شده باشد اما از نظر حاکمیت و نهاد های تایید کننده به هر دلیلی مورد قبول واقع نشود. همچنان این فرد اجازه ندارد در آن جایگاه وارد کار شود. حتی اگر این فرد آسیبی به صورت عینی وارد نکند، از نظر اجتماعی یک معضل محسوب می شود. زیرا اساس سیستم را زیر سوال می برد و در جایگاهی می نشیند که حاکمیت برای آن تعیین نکرده است و بدین ترتیب سیستم دچار اختلال می شود. از این روست که داشتن اجازه و مجوز کاری مهمترین مسئله در قانون غصب عنوان محسوب می شود. این نکته بسیار مهمی است که می تواند بیش از پیش کارکرد و اهمیت وکیل غصب عنوان را به ما نشان دهد.

وکیل غصب عنوان (3)
وکیل غصب عنوان (3)

وکیل غصب عنوان را از کجا پیدا کنیم؟

وکیل غصب عنوان می توان از راه های مختلفی پیدا کرد اما نمی توان گفت که تمامی این راه ها ساده هستند و دارای هزینه نسبتا زیادی نیستند. یکی از مطمئن ترین راه هایی که می توان با استفاده از آن بهترین وکیل غصب عنوان را پیدا کرد آن است که شما از یک معرف قابل اطمینان در این زمینه کمک بگیرید.

موسسات حقوقی معتبر و قانونی می توانند در زمینه پیدا کردن بهترین وکیل غصب عنوان در تهران به شما کمک شایانی کنند. یکی از بهترین موسسات حقوقی که سالهای زیادی است به صورت تخصصی پرونده های حقوقی مختلف را مورد بررسی قرار داده است و آنها را با نتیجه بسیار موفقیت آمیزی روبرو کرده است، موسسه حقوقی وکلای پارسا است. اگر شما میخواهید در مدت زمانی کوتاه بهترین وکیل غصب عنوان را پیدا کنید به شما توصیه می کنیم سریعا با گروه پارسا تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید تا راهکار حقوقی آن به شما ارائه شود. شما می توانید با بررسی سابقه کاری وکیل غصب عنوان در مورد توانایی ها و میزان تخصص و اطلاعات کاملی کسب کنید.

گروه پارسا از بهترین و متخصص ترین وکلای پایه یک دادگستری تشکیل شده است که هر یک از آنها در زمینه پرونده های خاصی فعالیت می کنند می توانند به عموم مردم کمک کنند تا در مدت زمانی کوتاه در مسیر احقاق حقوق خود قدم بردارند. یکی از با تجربه ترین وکلای گروه پارسا، وکیل غصب عنوان است. شما می توانید با گروه پارسا تماس بگیرید و از تمامی خدمات حقوقی فوق حرفه ای وکیل غصب عنوان بهره مند شوید.

وکیل غصب عنوان (7)
وکیل غصب عنوان (7)

وکیل غصب عنوان  و قانون تخلفات جرایم و مجازاتهای مربوط به اسناد سجلی

وکیل غصب عنوان بر اساس قانون تخلفات جرایم و مجازاتهای مربوط به اسناد سجلی به افراد مختلف کمک می کند تا از تضییع حقوق خود جلوگیری کنند. به چند مورد از مهم ترین مفاد قانونی در این حوزه اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید:

 دریافت کنندگان شناسنامه المثنی مکلفند در صورت پیدا شدن شناسنامه اصلی ظرف ده روز نسبت به تحویل شناسنامه المثنی به اداره ثبت احوال مربوطه اقدام نمایند. متخلف به مجازات استفاده کننده از شناسنامه مکرر محکوم می شود

اشخاص زیر به حبس از 91 روز تا یک سال و یا به پرداخت جزای نقدی یا به هر دو مجازات محکوم می شوند. اشخاصی که در اعلام ولادت یا وفات یا هویت برخلاف واقع اظهاری نمایند. اشخاصی که عالماً عامداً پس از رسیدن به سن 18 سال تمام از شناسنامه مکرر استفاده نموده یا به دریافت شناسنامه مکرر برای خود یا مولی علیه و یا به دریافت شناسنامه موهوم مبادرت کنند و یا از شناسنامه دیگری خواه صاحب آن زنده و یا مرده باشد به نام هویت خود استفاده نمایند.

افرادی که شناسنامه خود را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند و به همان مجازات محکوم می شوند. ماما یا پزشکی که در مورد ولادت یا وفات گواهی خلاف واقع صادر کند. اشخاصی که در مورد ولادت یا وفات شهادت دروغ بدهند و شهادت آنان در تنظیم دفتر ثبت کل وقایع و یا وفات موثر واقع شود. در کلیه موارد مذکور در فوق ، مرتکب در صورت تکرار به حداکثر مجازات مقرر محکوم  خواهد شد.

هر یک از کارکنان دولت اعم از لشکری و کشوری و همچنین کارکنان مؤسسات عمومی و شرکت های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و بانکها و نهادهای قانونی به مهر کردن غیرمجاز شناسنامه های معتبر اقدام نماید علاوه بر مجازات های اداری و جبران خسارت وارده بر حسب مورد به مجازات های مقرر در ماده 5 این قانون محکوم خواهد شد .

هریک از کارمندان و مسئولین دولتی اعم از لشکری و کشوری و همچنین کارکنان موسسات دولتی و عمومی بانکها و شرکتهای دولتی و نهادهای قانونی و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در ارتباط با انجام وظایف قانونی خود شناسنامه هایی را که فاقد اعتبار اعلام شده و ملاک انجام کار قرار دهد علاوه بر مجازاتهای اداری و انتظامی و جبران خسارت وارده به پرداخت جزای نقدی محکوم می شود در صورت تکرار دادگاه مکلف به تعیین حداکثر مجازات می باشد.

وکیل غصب عنوان (9)
وکیل غصب عنوان (9)

وکیل غصب عنوان  و مجازات های مربوط به این حوزه

بسیاری از افرادی که به وکیل غصب عنوان   مراجعه می کنند قصد دارند تا در مورد مجازات های مختلف مربوط به جرم غصب عنوان اطلاع پیدا کنند. به چند مورد از اساسی ترین مصداق های جرم غصب عنوان اشاره می کنیم و برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنیم که به سراغ خدمات مشاوره ای وکیل غصب عنوان بروید:

هرکس در شناسنامه یا اسناد سجلی خود یا دیگری هرگونه خدشه ( از قبیل خراشیدن یا تراشیدن یا قلم بردن یا الحاق یا محو یا اثبات یا سیاه کردن ) وارد نماید به پرداخت جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که اقدامات مذکوره  به قصد متقلبانه انجام یافته باشد ، مرتکب به مجازات جعل در اسناد رسمی به کیفیت مقرر در قوانین جزایی محکوم می شود. در صورت تکرار دادگاه مکلف به تعیین حداکثر مجازات می باشد.

هر غیر ایرانی که قبل از تحصیل تابعیت ایرانی با ایرانی قلمداد کردن خود موجب تنظیم اسناد سجلی یا دریافت شناسنامه شود به حبس از یک سال تا سه سال و پرداخت جزای نقدی محکوم می شود. هر غیر ایرانی که شناسنامه افراد ایرانی را چه صاحب آن زنده یا مرده باشد به هر طریق به دست آورده و از آن برای ایرانی قلمداد کردن هویت خود استفاده نماید ، علاوه بر محکومیت به حبس از دو سال تا پنج سال و به پرداخت جزای نقدی محکوم می شود. در صورتی که اعمال ارتکابی فوق توام با جعل یا استفاده از سند سجلی مجعول باشد ، مرتکب به حداکثر هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

هر کس اقدام به چاپ غیر مجاز اوراق و اسناد سجلی و یا ساخت و تهیه غیر مجاز مهرهای سجلی و یا سرقت آن نماید به حبس از دو سال تا پنج سال و پرداخت جزای محکوم می شود و در صورت تکرار باشد هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

هر کس از اوراق چاپی مذکور در ماده فوق با علم و آگاهی استفاده نماید به حبس از یک سال تا سه سال و به پرداخت محکوم می شود.

خرید و فروش شناسنامه و اسناد سجلی جرم محسوب و هر یک از مرتکبین به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند و در صورت تکرار به اشد مجازات محکوم ، و در صورت تبدیل به حرفه علاوه بر محکومیت به حداکثر جزای نقدی فوق به حبس از سه سال تا ده سال محکوم خواهد شد .

توجه داشته باشید:

کسانی که برای ارتکاب جرایم مندرج در این قانون به تشکیل باند و شبکه اقدام نمایند هر یک به حبس از پنج سال تا پانزده سال و پرداخت جزای محکوم می شوند. ماموریتی که عالماً در وقوع جرایم مذکور در این قانون به هر نحوی از انحا کمک نمایند یا گواهی های خلاف را ملاک اجرای وظایف قانونی خود قرار دهند به مجازات مرتکب اصلی محکوم خواهند شد. وکیل غصب عنوان می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در این مورد بدست اورید.

هر یک از کارکنان سازمان ثبت احوال در تهران و شهرستانها مکلفند به محض اطلاع از وقوع هر یک از جرایم موضوع این قانون مراتب را فوراً از طریق رؤسای واحدهای مربوطه جهت رسیدگی و تعقیب متهمین به مراجع ذیصلاح قضایی اعلام نمایند.

در کلیه جرایم موضوع این قانون چنانچه از اقدام مرتکب خساراتی متوجه دولت یا اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی گردد حق مطالبه خسارات برای زیاندیده محفوظ می باشد. در صورتی که مرتکبین جرایم مذکور در این قانون از افراد غیرایرانی باشند از تحمل مجازات ،‌ دادگاه می تواند آنها را از کشور اخراج نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×