وکیل فریب در ازدواج

وکیل فریب در ازدواج (6)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

وکیل فریب در ازدواج

 وکیل فریب در ازدواج

وکیل فریب در ازدواج کیست؟ وکیل فریب در ازدواج چه کارکردی می تواند داشته باشد؟ حوزه کاری وکیل فریب در ازدواج چیست؟ بهترین وکیل فریب در ازدواج کیست؟ چگونه می توانیم بهترین وکیل فریب در ازدواج را پیدا کنیم؟ ویژگی های یک وکیل فریب در ازدواج چه چیزهایی می تواند باشد؟

وکیل فریب در ازدواج کسی است که با یکی از مهمترین قراردادهای زندگی سر و کار دارد. در واقع ازدواج امری است که می تواند تمام زندگی را تحت تاثیر خودش قرار دهد. از طرف دیگر ازدواج به معنی تشکیل یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی یعنی خانواده است. از این رو از نظر قانون و جامعه نیز بسیار می تواند مهم باشد. همه این موارد نشان می دهد که وکیل فریب در ازدواج تا چه اندازه می تواند کارایی مهمی داشته باشد. در واقع این وکیل از فرد، اجتماع و قانون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه می خواهیم بدانیم وکیل فریب در ازدواج در چه حوزه ای فعالیت میکند و چه کاربردهایی می تواند داشته باشد.

اما مسئله ای که وجود دارد کارکرد وکیل فریب در ازدواج و به طور کلی مفهوم فریب در ازدواج یک مفهوم و کارکرد کاملا قانونی است. از این رو برای فهم این موضوع باید ابتدا با زبان قانون آشنا شویم. یعنی بدانیم که قانون با چه زبانی صحبت می کند. هر چقدر بتوانیم با این زبان آشنا شویم و هر قدر بتوانیم آن را درک کنیم راحت تر می توانیم با مفاهیم قانونی مانند وکیل فریب در ازدواج آشنا شویم. از این رو در ابتدای این مقاله سعی می کنیم با برخی از مفاهیم مورد نیاز در خصوص مفهوم فریب در ازدواج آشنا شویم. این مفاهیم به عنوان الفبا و پایه های این بحث شناخته می شود. از این رو پیشنهاد ما این است که ابتدا این مفاهیم را به درستی درک کنید سپس بر اساس آن وارد مبحث وکیل فریب در ازدواج و کارکرد آن شوید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که مفاهیم بیان شده تنها بخشی از الفبای قانون است. بنابراین اینگونه تصور نکنید که با بررسی این چند مفهوم می توانیم به طور کامل با زبان قانون صحبت کنیم. این مفاهیم تنها بخش بسیار کوچکی از الفبای قانون است که در اینجا بیان می کنیم.

وکیل فریب در ازدواج یک وکیل حقوقی یا کیفری؟

وکیل فریب در ازدواج را هم می توان یک وکیل حقوقی دانست و هم می توان از آن به عنوان یک وکیل کیفری نام برد. در واقع حقوقی یا کیفری بودن یک وکیل می تواند بستر کلی حرکت و کارکرد او را به ما نشان دهد. از این رو در اولین گام بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که حقوقی یا کیفری بودن قانون و مفاهیم وکلا به چه معنی است؟

قانون از دو بخش بسیار مهم حقوقی و کیفری تشکیل شده است. در واقع قانون گذار هر چیزی که در قانون بیان کرده تحت یکی از این دو عنوان بزرگ قانون قرار گرفته است. بنابراین هر چیزی که شما می بینید یا می شنوید یا حقوقی است و یا کیفری. حقوقی به آن بخش از قانون گفته می شود که قانون گذار در آن به حقوق هر فرد در جامعه پرداخته است. در واقع قانون در این بخش مشخص می کند که هر کس در جامعه از چه حقوقی برخوردار است و چه چارچوب هایی را باید در موقعیت های مختلف رعایت کند. همچنین قانون نحوه رسیدن به این حقوق را برای هر فرد در جامعه و در موقعیت های مختلف بیان کرده است. این که شما می خواهید ازدواج کنید و یا وارد یک رابطه تجاری شوید باید از قوانین مربوطه حقوقی استفاده کنید. در این بخش از قانون مفاهیمی مانند مجرم وجود ندارد. این تخلف و متخلف است که در قوانین حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد. در این حوزه امکان طرح شکایت وجود ندارد.

اما در بخش کیفری داستان به نحوی دیگر رقم می خورد. در بخش کیفری قانون گذار به مفهوم بسیار مهم جرم می پردازد. در واقع در این بخش از قانون مشخص می شود که چه افعالی جرم است و باید چه مجازات هایی برای آن ها در نظر گرفت. به نوعی می توان گفت که بخش کیفری قوانین با مفاهیمی مانند جرم و مجازات سر و کار دارند. مسئله بسیار مهمی که باعث می شود کارکرد وکلا در این حوزه مهم باشد این است که در این بخش از قانون برای جان و مال افراد تصمیم گیری می شود. در این حوزه حتی برای زنده ماندن یک فرد تصمیم گیری می شود. وکیل فریب در ازدواج هم در حوزه حقوقی و هم در حوزه کیفری فعالیت می کند. به بیان ساده تر مسئله فریب در ازدواج هم از طریق حقوقی و هم از طریق کیفری ( امکان طرح شکایت ) قابل پیگیری است.

وکیل فریب در ازدواج (8)
وکیل فریب در ازدواج (8)

وکیل فریب در ازدواج یا وکیل خانواده؟

وکیل فریب در ازدواج یکی از اون دسته وکلایی است که حوزه کاری او با وکیل خانواده بسیار مرتبط است و در برخی از مواقع نیز حوزه کاری این دو وکیل از جانب افراد مختلف نادیده انگاشته می شود اما حقیقت آن است که وکیل فریب در ازدواج با وکیل خانواده دارای تفاوت هایی هستند که باید به آنها توجه شود.

وکیل فریب در ازدواج دارای توانایی های متعددی است که باید آنها را مورد شناسایی قرار داد. این موضوع کاملا درست است که وکیل فریب در ازدواج باید بر قوانین خانواده دتسلط داشته باشد تا بتواند پرونده ها یمربوط به این حوزه ها را مورد بررسی قرار دهد و راه حلی قانونی برای پرونده های مربوط به این ححوزه پیدا کند اما توجه داشته باشید که وکیل فریب در ازدواج به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص بهترین کسی است که می تواند پرونده های مربوط به این حوزه را در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برساند و انهخا را مورد حل و فصل قرار دهد تا افراد بتوانند در مسیر احقاق حقوق خودذ قدم بردارند.

وکیل خانواده کسی است که می تواند در حالت کلی به تمامی اموری که مربوط به حوزه خانواده می شود رسیدگی کند و آنها را مورد بررسی قرار دهد اما وکیل فریب در ازدواج کسی است که به صورت تخصصی در زمینه پرونده های مربوط به تدلیس و فریب کار میکند و با تمامی راهکار های قانونی و مباحث مختلف مربوط به این حوزه اشنایی دارد. بسیاری از افرادی که با وکیل فریب در ازدواج آشنایی دارند معمولا نمی توانند این وکیل را به صورت تخصصی انتخاب کنند و همین موضوع باعث می شود تا در پرونده های خود با شکست مواجه شوند و حقوق آنها مورد تضییع واقع گردد.

پرونده های مربوط به فریب در ازدواج دارای جزییات بسیار زیادی هستند و کسانی که با این جزئیات قانونی آشنایی ندارند به هیچ عنوان نمی توانند در دادگاه عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و همین موضوع باعث میشود تا پرونده های آنها به نتیجه برسد و با اطاله دادرسی روبرو شود.

اطاله دادرسی جز آن دسته از موضوعات حقوقی است که باعث می شود تا پرونده های مختلف با تاخیر مواجه شوند و هزینه و زمان افراد تا حد بسیار زیادی از دست برود. وکیل فریب در ازدواج میتواند از بوجود آمدن مسئله اطاله دادرسی در جریان پرونده هایی که خود وکالت آنها را بر عهده می گیرد جلوگیری کند و تمامی مدارک و اسناد قانونی مورد نیاز در جریان پرونده را آماده ارائه کند.  اگر شما جز کسانی هستید که با وکیل فریب در ازدواج آشنایی ندارید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه مطلب بال ما همراه باشید تا به تمامی ویژگی ها و توانایی های وکیل فریب در ازدواج اشاره کنیم ودر مورد انها صحبت کنیم.

وکیل فریب در ازدواج (2)
وکیل فریب در ازدواج (2)

وکیل فریب در ازدواج و ویژگی هایی که باید داشته باشد.

وکیل فریب در ازدواج باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتوانیم تفاوت او با دیگر وکلای دادگستری را تشخیص دهیم و جریان پرونده خود را بر عهده او بگذاریم. وکیل فریب در ازدواج در حالت کلی باید دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی باشد که به طور خلاصه به انها اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید و اطلاعات لازم را بدست آورید:

وکیل فریب در ازدواج باید دارای دانشش حقوقی کاملی باشد و از تمامی قوانینی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جریان پرونده موثر است استفاده کند. برخی از وکلا ممکن است با وجود آن که دارای مدرک وکالت هستند دارای دانش حقوقی کاملی نباشند و نتوانند جریان دادرسی پرونده های مختلف را د رعرصه اجرایی به خوبی مورد بررسی قرار دهند. در چنین شرایطی این موضوع به طور کامل مشخص می گردد که فرد مذکور نمی تواند عملکرد خوبی برای به نتیجه رساندن پرونده داشته باشد.

وکیل فریب در ازدواج باید دارای تجربه باشد. یک وکیل مجرب کسی است که دارای تجربیات حقوقی باشد و پرونده های مختلفی را در حوزه تخصص خود به نتیجه نرسانده باشد. وکیل فریب در ازدواج در زمینه پرونده های مربوط به تدلیس می تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و از بوجود آمدن هزینه های گزاف جلوگیری کند و مانع از بروز هرگونه مشکل و چالشی شود که به افراد خسارت وارد شود و حقوق آنها مورد تضییع واقع شود.

وکیل فریب در ازدواج (4)
وکیل فریب در ازدواج (4)

از دیگر ویژگی های وکیل فریب در ازدواج:

وکیل فریب در ازدواج از جمله بهترین و حرفه ای ترین کسانی است که می تواند تمامی اسناد حقوقی و قانونی مربوط به این حوزه را در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید و آنها را به بهترین نحو تالیف کند تا بتواند در مراجع قضایی ارائه دهد. برخی از افرادی که با پرونده های مربوط به تدلیس و فریب در ازدواج اشنایی ندارند با خود فکر می کنند که خود به تنهایی می توانند تمامی مدارک و اسناد لازم در این حوزه را تهیه و آماده کنند اما این موضوع کاملا اشتباه است و چنین چیزی وجود ندارد. بنابراین لازم است تا افراد از یک فرد متخصص کمک بگیرید تا دادخواست و لوایح آنها از جانب مراجع قضایی رد نشود. از آنجایی که وکیل فریب در ازدواج با تمامی چارچوب های قانونی آشنایی دارد به راحتی می تواند تمام این مدارک را در مدت زمانی کوتاه آماده ارائه کند.

وکیل فریب در ازدواج باید بتواند جریان دادرسی پرونده های مختلف را به موکلان خود توضیح دهد و در جلسات حقوقی تمامی آنها را به طور دقیق به تصویر بکشد تا افراد نیز از آن اطلاع پیدا کنند. همین موضوع باعث شده است تا بانوانی که قصد جدایی قانونی از همسر خود را دارند به دنبال وکیل خانم برای طلاق باشند؛ چرا که راحت تر می توانند در جلسات مشاوره ای مشکلات خود را بیان کنند تا راه حل قانونی مناسب برای آنها پیدا شود. البته ناگفته نماند که تخصص و مهارت وکیل فریب در ازدواج به جنسیت او ربطی ندارد و نمی توان گفت که جنسیت وکیل می تواند معیار مناسبی برای انتخاب او در جریان پرونده باشد.

وکیل فریب در ازدواج (5)
وکیل فریب در ازدواج (5)

وکیل فریب در ازدواج و مفهوم جرم

وکیل فریب در ازدواج یک وکیل در حوزه حقوقی و کیفری است. وقتی وکیلی مانند وکیل فریب در ازدواج در حوزه کیفری فعالیت می کند بدین معنی است که با مفاهیم مهمی مانند جرم و مجازات سر و کار دارد. به بیان ساده تر قانون فریب در ازدواج را به عنوان یک جرم شناسایی کرده است. اما برای فهم بهتر این موضوع و درک بهتر عملکرد وکیل فریب در ازدواج باید با مفهوم جرم نیز آشنا شویم. شاید در ذهن بسیاری از ما جرم برابر است با هر کار خلاف قانون. اما این جمله نه کاملا درست و نه کاملا غلط است. در قانون از سه رکن مادی، معنوی و قانونی برای تعریف و اثبات جرم استفاده شده است.

رکن مادی سعی می کند به این سوال پاسخ دهد که آیا فعل اثرات منفی و آسیب زننده قابل اثبات دارد یا خیر؟ به واقع می توان اینگونه بیان کرد که این رکن نشان می دهد که آیا فعل اثرات منفی داشته است؟ آیا این اثرات منفی قابل رویت و قابل اثبات است؟ اگر این چنین باشد رکن مادی جرم اثبات می شود. به طور مثال در خصوص فریب در ازدواج این زندگی فرد مقابل است که به طور کامل تحت تاثیر قرار می گیرد.

در رکن معنوی داستان به نحوی دیگر است. در این بخش از اثبات جرم قانون و کلایی مانند وکیل فریب در ازدواج سعی می کنند که نشان دهند آیا این فعل به صورت عمدی و با آگاهی قبلی اتفاق افتاده است و یا خیر. در واقع اگر اثبات شود که فرد سهوا این کار را انجام داده است نمی توانیم او را مجرم بدانیم. در رکن قانونی نیز به دنبال این هستیم که نشان دهیم که آیا این فعل در قانون تعریف شده است و آیا مصداق قانونی برای آن وجود دارد. بر اساس ماده 2 قانون مجازات اسلامی اگر قانون در خصوص فعلی سکوت کرده باشد اساسا نمی توانیم آن فعل را جرم بدانیم. اما اگر مصداق قانونی برای فعل وجود داشته باشد و دو رکن قبلی اثبات شده باشد آن فعل جرم و فاعل آن مجرم محسوب می شود. بدین ترتیب بر اساس قانون مربوطه مجازاتی نیز برای مجرم مشخص می شود. این ارکان سه گانه مهمترین کارکرد وکیل فریب در ازدواج محسوب می شود. وکیل فریب در ازدواج بر اساس این ارکان است که می تواند مشخص کند فرد مجرم است یا خیر.

وکیل فریب در ازدواج (1)
وکیل فریب در ازدواج (1)

وکیل فریب در ازدواج و مفهوم مجازات

وکیل فریب در ازدواج در کنار جرم فریب در ازدواج با مفهوم مجازات نیز سر و کار دارد. وکیل فریب در ازدواج به خوبی می داند که مجازات فریب در ازدواج حبس تعزیری سه ماه تا یک سال است. اما حبس تعزیری به چه معنی است؟ در واقع تعزیری بودن این مجازات یعنی چه؟ اینجاست که برای فهم بهتر کارکرد و بستر کاری وکیل فریب در ازدواج باید بدانیم انواع مجازات چیست و چه مفهومی دارد.

به طور کلی این گونه می توان بیان کرد که مجازات در قانون ایران از دو بخش مهم تعزیری و حدی تشکیل شده است. یعنی هر نوع مجازاتی که در قانون ایران تعیین شده در حیطه مجازات تعزیری یا حدی است. مجازات حدی به مجازاتی گفته می شود که توسط اسلام و شرع مشخص شده است. در واقع همانطور که میدانید عمده قوانین ایران بر اساس اسلام و شرع تدوین شده است. از این رو کاملا طبیعی است که برخی از جرایم و مجازات ها را اسلام تعیین کرده باشد. این دسته از مجازات ها تحت عنوان مجازات های حدی شناخته می شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که این دسته از مجازات ها غیر قابل تغییر و یا تقلیل است. این مجازات ها باید به صورت کامل اجرا شود و هیچ تغییری در آن امکان پذیر نخواهد بود.

اما نوع دیگر از مجازات به مجازات تعزیری شهرت دارد. این مجازات توسط خود قانونگذار تعیین می شود. به بیان ساده تر قانونگذار بر اساس تمام فاکتورها مانند شرایط اجتماعی، کیفیت جرم، شدت جرم و … سعی می کند بهترین مجازات را برای آن جرم در نظر بگیرد. این دسته از مجازات ها دو ویژگی بسیار مهم دارد. اول این که معمولا به صورت بازه ای تعیین می شود. مانند حیطه کاری وکیل فریب در ازدواج که با مجازات سه ماه تا یک سال سر و کار دارد. دوم این که امکان تخفیف یا تقلیل در مجازات برای این دسته از مجازات ها وجود دارد. بنابراین زمانی که گفته می شود مجازات فریب در ازدواج مجازات تعزیری سه ماه تا یک سال است می توانیم به این نتیجه برسیم که دست وکیل فریب در ازدواج برای تخفیف گرفتن در مجازات یا درخواست تشدید مجازات باز است. زیرا اساسا این امکان در مجازات های تعزیری وجود دارد. این نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وکیل فریب در ازدواج (3)
وکیل فریب در ازدواج (3)

وکیل فریب در ازدواج و مفهوم قرارداد

وکیل فریب در ازدواج در کنار این که یک وکیل کیفری است، یک وکیل حقوقی نیز محسوب می شود. در بخش حقوقی در خصوص کارکرد وکیل فریب در ازدواج دو مفهوم بسیار بسیار مهم وجود دارد. مفهوم اول ازدواج و مفهوم دوم قرارداد است. از آن جایی که مفهوم ازدواج بر اساس مفهوم قرارداد توضیح داده می شود. بنابراین بهتر است ابتدا بدانیم که قرارداد چیست و چه مفهومی دارد. این گونه می توانیم از زاویه ای دیگری با کارکرد وکیل فریب در ازدواج آشنا شویم.

قانون در ذات خود یک قرارداد بسیار بزرگ است. اگر بخواهیم کمی وسیع تر نگاه کنیم همه روابط انسان با سایر انسان ها بر اساس قراردادهای پنهان و آشکار صورت می گیرد. این قرارداد است که نشان می دهد که اساسا هر فردی نسبت به فرد دیگر در موضوعی خاص چه وظایفی دارد و باید از چه چارچوب هایی پیروی کند. به نوعی در قرارداد طرفین نسبت به یکدیگر تعهداتی قبول می کنند. این تعهدات بعد از امضای قرارداد یا قبول شفاهی قرارداد لازم الاجرا محسوب می شود. حال با اجرای این تعهدات قرارداد به اتمام می رسد و یا ممکن است یکی از طرفین زودتر از موعد قرارداد را فسخ کند.

نکته ای که وجود دارد این است که اساسا قرارداد از نظر قانون بسیار مهم است و از اعتبار بالایی برخوردار است. از این رو باید توجه داشت که هر قراردادی می تواند تبعات قانونی خاصی داشته باشد. همچنین هر قرارداد برای تدوین و اجرا به یک سری اصول نیاز دارد. این اصول می تواند برای هر قراردادی متفاوت باشد. اما اصولی مانند اهلیت داشتن طرفین از اصول عادی و عمومی هر قرارداد محسوب می شود.

معمولا برای انحلال یک قرارداد چهار راه وجود دارد. اول ابطال قرارداد است. یعنی ثابت شود که از اساس قرارداد مشکل قانونی داشته و دارد و اجرا کردن آن اشتباه است. دوم فسخ قرارداد است. یعنی یکی از طرفین بر اساس خیارات ( اختیاراتی ) که در قرارداد دارد می تواند قرارداد را فسخ کند. سوم اقاله است. یعنی طرفین بر اساس توافق و قراردادی جدید نسبت به انحلال قرارداد اقدام می کنند. راه آخر نیز انفساخ است. یعنی شرایطی خارج از اختیارات طرفین به وجود بیاید که عملا باعث انحلال قرارداد شود. مانند جنون یکی از طرفین. وکیل فریب در ازدواج به صورت غیر مستقیم با این مفهوم بسیار مهم سر و کار دارد.

وکیل فریب در ازدواج و مشورت با او

وکیل فریب در ازدواج این توانایی را دارد تا به تمامی مردم در هر زمان و موقعیتی مشاوره حقوقی ارائه دهد اما حتما اکنون این سوال برای شما ایجاد می شود که وکیل فریب در ازدواج چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟ شاید هنگامی که در مورد مشاوره حقوقی و راه های قانونی پرسش سوال از وکیل فریب در ازدواج صحبت میکنیم، اولین و مهمترین چیزی که به ذهن شما خطور می کند آن باشد که باید به صورت حضوری به دفتر وکالت وکیل فریب در ازدواج مراجعه کرد تا در مورد مسائل مختلف با او صحبت کرد.

امروزه راه های مختلفی برای مشاوره حقوقی با وکیل فریب در ازدواج وجود دارد که هرکس می تواند با توجه به شرایط و موقعیتی که دارد یکی از این راه ها را انتخاب کند تا مشکلات و چالش های قانونی پیش روی خود را حل کنند. در گذشته افراد مجبور بودند با صرف هزینه و زمان نسبتا زیاد در دفتر وکالت وکیل فریب در ازدواج حضور یابند تا سوالات خود را بپرسند و از راهنمایی های وکیل متخصص برای جریان پرونده های خود استفاده کنند اما با پیشرفت علم و ارتباطات دیگر کار افراد راحت شده است.

وکیل فریب در ازدواج میتواند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری به ارائه خدمات مشاوره ای بپردازد و تمامی اطلاعات لازم را به موکلان خود ارائه دهد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. افراد می توانند به راحتی در هر زمان و مکانی از طریق تلفن همراه  برنامه های چت اینترنتی سوالات خود را از وکیل فریب در ازدواج بپرسند تا به صورت فوری به سوالات آنها پاسخ داده شود.

وکیل فریب در ازدواج توانایی های مختلفی دارد. افراد باید دقت داشته باشند در صورت حساس بودن شرایط پرونده، وکیل فریب در ازدواج می تواند با صلاحدید و تجربه ای که دارد جریان پرونده را در جلسات مشاوره حضوری بررسی کند و راهکار های نسبتا خوبی برای آنها پیدا کند، پس بهتر است در چنین مواقعی به وکیل فریب در ازدواج اعتماد کرد.

وکیل فریب در ازدواج و مفهوم ازدواج در قانون

وکیل فریب در ازدواج به خوبی می داند که باید برای ازدواج در قانون تعریفی وجود داشته باشد. در واقع ازدواج از دید بسیاری از افراد یک مفهوم احساسی شمرده می شود. اما متاسفانه قانون چندان نمی تواند مفاهیم احساسی را متوجه شود و یا آن را درک کند. از این رو بهتر است تعریفی منطقی تر برای ازدواج پیدا کنیم.

یک وکیل فریب در ازدواج به خوبی می داند که ازدواج از دید قانون به معنی یک قرارداد است. به بیان ساده تر ازدواج از نظر قانون زیر مجموعه ای از قرار داده است. البته با توجه به این که این قرارداد می تواند تمام زندگی انسان را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهد ازدواج را در قالبی خارج از قالب کلی قراردادها مورد بررسی قرار داده اند. از این رو عملا نمی توان وکیل فریب در ازدواج را به عنوان یک وکیل قراردادها شناخت.

بنابراین ازدواج در قانون به معنی یک قرارداد است. در این قرارداد طرفین نسبت به یک دیگر تعهداتی را قبول می کنند. بنا بر این تعهدات طرفین موظف می شوند که کارهایی را نسبت به یکدیگر انجام دهند. با قبول این تعهدات ازدواج شکل می گیرد. حال اگر یکی از طرفین این تعهدات را نادیده بگیرد و یا به درستی آن ها را اجرا نکند عملا امکان فسخ قرارداد و انحلال ازدواج را برای فرد مقابل ایجاد می کند.

در خصوص انحلال قرارداد ازدواج دو راه اصلی وجود دارد. طلاق و فسخ نکاح. مسئله ای که وکیل فریب در ازدواج به خوبی با آن آشناست این است که نه تنها در خصوص ازدواج بلکه در خصوص هر نوع قرارداد دیگری فریب باعث فسخ قرارداد می شود. به نوعی با مشخص شدن فریب در یک قرارداد این اختیار به فرد مقابل داده می شود که بتواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام کند. در واقع فریب یکی از خیارات در قرارداد محسوب می شود. همین موضوع در خصوص فریب در ازدواج و کارکرد وکیل فریب در ازدواج نیز وجود دارد. نکته ای که باید در خصوص کارکرد وکیل فریب در ازدواج به آن توجه داشته باشیم این است که اساسا ازدواج یک قرارداد است و این وکیل باید بر اساس زبان قراردادها در دادگاه صحبت کند.

بهترین وکیل فریب در ازدواج

مسلما همه افراد ترجیح میدهند که جریان دادرسی پرونده های خود را به کسی بسپارند که دارای توانایی و تخصص است. پیدا کردن بهترین وکیل فریب در ازدواج کار ساده ای نیست و نیاز به صرف هزینه و زمان دارد اما آیا همه افراد میتوانند این هزینه و زمان را برای پیدا کردن بهترین و متخصص ترین وکیل فریب در ازدواج صرف کنند؟

در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم که این موضوع توسط یک موسسه حقوقی معتبر می تواند مورد حل و فصل قرار گیرد. برخی از افراد با خود فکر می کنند که خودشان می توانند به تنهایی بهترین وکیل فریب در ازدواج را پیدا کنند اما حقیقتا این موضوع درست نیست و حتی اگر هم درست باشد نیاز به هزینه و زمان بسیاری دارد و از آنجایی که امروزه بیشتر افراد شاغل هستند و زمان و هزینه کافی برای پیدا کردن بهترین وکیل فریب در ازدواج را ندارند بهتر است از یک معرف کمک بگیرند.

گروه وکلای پارسا با در نظر گرفتن این نیاز اساسی مردم سعی کرده است تا امکانات کافی برای پیدا کردن بهترین وکیل فریب در ازدواج را فراهم کند. گروه وکلای پارسا سال های زیادی است که در زمینه پرونده های حقوقی مختلفی فعالیت می کند و سعی کرده است تا شرایط نسبتا خوبی را برای ایجاد حق و عدالت در جامعه برقرار کند.شما به راحتی می توانید متخصص ترین و حرفه ای ترین وکلای هر حوزه ای از حقوق را در گروه پارسا پیدا کنید.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب وکیل مورد نظر خود بهتر است در ابتدا حوزه پرونده حقوقی را که با ان درگیر هستید را مشخص کنید تا بتوانید فرد متخصص و حرفه ای را که می تواند در این زمینه به شما کمک کند را انتخاب کنید و از او کمک بگیرید و جریان پرونده های خود را به بهترین نحو ممکن پیش ببرید.

 برای مثال گاهی ممکن است جریان پرونده افراد به موارد مختلفی همچون طلاق مرتبط باشد و اصلا نیازی به وکیل فریب در ازدواج نباشد، در چنین مواردی بهتر است با متخصصان گروه پارسا مشاوره کرد تا جریان پرونده به بهترین وکیل طلاق ارجاع داده شود. وکیل فریب در ازدواج یکی از متخصص ترین و با تجربه ترین وکلایی است که در گروه پارسا می تواند به عموم مردم کمک کند تا در مدت زمانی کوتاه نتیجه خوبی در پرونده های خود بدست آورند.

بررسی قانونی عوامل فسخ نکاح توسط وکیل فریب در ازدواج

وکیل فریب در ازدواج  با تمامی مسائل و مواردی که به صورت قانونی باعث ایجاد فسخ نکاح می شود اشنایی دارد و میتواند آنها را به موکلان خود نیز توضیح دهید. به چند مورد از مهم ترین موارد قانونی که فریب در ازدواج محسوب می شوند توجه کنید:

اگر هر یک عیوب ذیل حین عقد در مرد بوده و زن از آن بی خبر بوده است: 1-جنون ( دیوانگی) 2 – خصاء ( بیماری جنسی)3 – عنن به شرط اینکه ولو یکبار عمل زناشویی را انجام نداده باشد. 4 – مقطوع بودن آلت تناسلی به اندازه­ای که قادر به عمل زناشویی نباشد.

و اگر هر یک از عیوب ذیل حین عقد در زن بوده ولی مرد از آن بی خبر بوده است:  – جنون( دیوانگی)2 – قرن ( بیماری جنسی) 3– جذام ( بیماری پوستی) 4– برص( بیماری پوستی) 5  – افضاء ( بیماری جنسی) 6 – زمین­گیری7 – نابینائی از هر دو چشم

هر گاه در یکی از طرفین صفت خاصی شرط شده و بعد از عقد معلوم شود که طرف مذکور آن وصف را نداشته برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود خواه وصف مذکور در عقد به صراحت بیان شده یا عقد متبایناً بر آن واقع شده باشد.

شرط کردن صفت به صورت­های زیر محقق می شود: بیان صفت به صراحت در ضمن عقد ، ذکر شود. مثلاً وکیل زوجه می­گوید : « موکل خود خانم ….. را به عقد ازدواج آقای دکتر…. با مهریه…. درآوردم.»

مشخص شدن دختر یا پسر، قبل از عقد به صفتی خاص که عقد هم مبتنی بر آن صفت واقع گردد، مانند آنکه دختر و پسر قبل از عقد برای یکدیگر نامه بنویسند و پسر در انتهای نامه با عنوان دکتر … امضا نماید، یا در صحبت‌های قبل از عقد، دختر یا پسر خود را به دروغ دارای اوصاف خاصی معرفی کنند.

در مورد صفت هیچ گفتگویی نمی‌شود، ولی بر حسب عرف و عادت عقد بر وجود وصف خاصی نسبت به دو طرف منعقد می‌گردد؛ مثلاً اگر پسر یا دختر مطلبی در مورد بیماری خود نگویند، قضاوت عرف بر آن است که لزوماً سالم هستند و دارای بیماری خاص و مهمّی نمی‌باشند.

در مورد وکیل فریب در ازدواج و مباحث قانونی مختلف دقت کنید:

بر حسب انواع شرط صفت فوق، تخلف از شرط صفت به صورت‌های مختلفی محقق می‌شود، از قبیل: به دروغ صفت کمالی را به خود نسبت می‌دهد یا نقصی را از خود دور می‌کند. مثلاً فردی خود را مهندس معرفی ‌کند.  در عمل برخلاف واقع کاری انجام ‌دهد که در پی آن صفت کمالی را به خویش نسبت دهد یا نقصی را از خود دور ‌کند. مانند: آنکه فردی کچل، در مراسم خواستگاری و عقد از گیسوی مصنوعی استفاده نماید. با سکوت پرده بر روی نقص خویش گذاشته یا تصور دیگران از کمال خویش را مورد تایید قرار دهد که این وجه به چند حالت قابل تصور است:

فرد نسبت به نقص خویش جاهل ‌باشد، مانند: فرد عقیم یا انسان مبتلا به ایدز که خودش نیز از وجود این بیماری در بدنش اطلاعی ندارد، لذا خود را سالم می‌‌پندارد و طرف مقابل هم تصور می‌‌کند که با فرد سالمی ازدواج کرده است.

فرد نسبت به نقصی که مخفی است و بدون اظهار آن نمی‌توان نسبت به آن مطّلع شد، سکوت می‌کند. مانند: ابتلا به بیماری سرطان یا عارضه قلبی.

فرد به عیب خود علم دارد و نقص هم ظاهر می‌باشد، لذا سکوت از عیب به معنای کتمان آن نمی‌باشد، ولی فرد متقاضی ازدواج کوتاهی کرده و در مورد آن دقت و تحقیق نموده است، لذا به دلیل کوتاهی خویش، تصوری خلاف واقع نسبت به طرف مقابل پیدا نموده است.

از انواع فوق، مواردی که فرد به دروغ صفتی را برای خویش بیان ‌کند یا عیب ظاهری را خلاف واقع نشان دهد یا نسبت به عیب مخفی خود که از آن اطلاع دارد، سکوت ‌نماید، سبب فریب گردیده و به عبارت دیگر طرف مقابل در این نکاح مورد «تدلیس» واقع شده است. بنابراین در تمامی موارد تخلف از شرط صفت، تدلیس محقق نمی‌گردد، بلکه زمانی تدلیس به حساب می­آید که قصد فریب و گول زدن لحاظ شده باشد.در هر حال در موارد تخلف از شرط صفت نیز به استناد ماده 1128 عقد قابل فسخ خواهد بود.

یک نمونه رای فسخ نکاح با حضور وکیل فریب در ازدواج

رای بدوی در حضور وکیل فریب در ازدواج صادر شده است و در جریان این مورد باید گفت در خصوص اتهام آقای م.ع. فرزند الف. با وکالت آقای ج.س. دایر بر تدلیس در ازدواج (زوج در زمان ازدواج به شاکیه نگفته که سابقه ازدواج دارد و طلاق داده است) موضوع شکایت خانم ف.ف. با وکالت خانم س.ح. به شرح کیفرخواست صادره از دادسرای ناحیه 18 تهران با توجه به محتویات پرونده، استماع اظهارات وکلای زوجین و مطالعه لوایح تقدیمی از سوی آنان، شاکیه و وکیل ایشان دلیل کافی بر این که یکی از شرایط عقد تجرد زوجه بوده و عقد بر مبنای آن واقع شده باشد و به طوری که اگر آن شرط حاصل نبود عقد دائم صورت نمی گرفت به دادگاه ارائه نموده مضافاً به این که دعوی شاکیه مبنی بر فسخ نکاح به دلیل تدلیس در ازدواج در شعبه 250 خانواده مردود اعلام و رای صادره در دادگاه تجدید نظر قطعی شده، ثانیاً حاصل بودن یا نبودن شرط موصوف در زمان ازدواج خللی در ارکان زندگی با وجود فرزند مشترک ایجاد نمی کند دادگاه به لحاظ فقد دلیل کافی و بر اساس اصل کلی برائت حکم بر برائت متهم را صادر و اعلام می نماید.

در خصوص تجدیدنظرخواهی دادگاه عمومی جزایی تهران که به موجب آن در مورد شکایت تجدید نظر خواه علیه تجدیدنظرخوانده دایر بر تدلیس در ازدواج حکم به برائت تجدیدنظر خوانده صادر گردید؛ وکیل فریب در ازدواج نیز تمامی مدارک لازم را ارائه داد تا جریان به صورت قانونی پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×