لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی (3)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی چیست؟

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی چه تفاوتی با دیگر انواع لایحه دارد؟ آیا شما نیز تاکنون توانسته اید در مورد لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی اطلاعات کسب کنید؟ لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی را چگونه باید تهیه و آماده کنیم؟ لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی در چه شرایطی کاربرد دارد؟ چه مفاهیم و مستنداتی باید در لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی ذکر شود؟ چه وکیلی می تواند جریان تهیه و تالیف لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی را بر عهده گیرد؟ لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی دارای چه چارچوب قانونی است؟ لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی برای چه کسانی کاربرد دارد؟ در صورت عدم ارائه لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی چه اتفاقی می افتد؟

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی یکی از انواع لایحه های قانونی هست که کاربرد بسیار زیادی در جامعه ما دارد و افراد بسیاری برای استفاده از آن اقدامات قانونی در راستای احقاق حقوق خود می کنند. همه ما به خوبی می دانیم برای انکه هر کاری به خوبی پیش رود و درصد موفقیت آن بیشتر شود باید به سراغ متخصص انکار رفت. یک متخصص حرفه ای کسی است که بتواند در سریعترین زمان ممکن بهترین شرایط را مهیا کند. در مورد موضوعات حقوقی نیز این مسئله کاملا صدق می کند و بهترین کار ممکن آن است که در مورد موضوع هر پرونده ای به سراغ کسی بروید که در آن زمینه علاوه بر تخصص، تجربه هم دارد و می تواند با تکیه بر مهارت هایی ک دارد بهترین اقدامات را انجام دهد. لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی توسط یک وکیل متخصص به نحوی آماده می گردد که در مهلت زمان قانونی مقرر شده و بر اساس قوانین حقوقی تالیف و ارائه گردد.

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در مورد لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی اطلاعات کاملی بدست آورید به شما توصیه می کنیم که رد ادامه این متن با ما همراه باشید تا تمامی نکات قانونی لازم را بعلاوه تمامی مسائل حقوقی وابسته لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی را به شما توضیح دهیم و راهکارهای مناسبی را در جهت ممانعت از تضییع حقوقتان پیشنهاد دهیم.

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی و ارائه آن توسط وکیل پایه یک دادگستری

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی باید دارای شرایط خاصی باشد تا مورد قبول مراجع ذیصلاح قانونی قرار گیرد مورد رد یا نقض واقع نشود، در صورت هر بار رد شدن این لایحه امکان آن وجود دارد که جریان اقاله یا همان اطناب دارد بوجود آید. اطاله و اطناب دادرسی یکی از آسیب های جدی است که می تواند باعث ایجاد مسائل مختلفی در جریان یک پرونده شود.

آمار و ارقام بدست آمده در سال های اخیر به خوبی این موضوع را ثابت می کند که یک وکیل پایه یک دادگستری بهترین کسی است که می تواند به شیوه ای کاملا صحیح و قانونی لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی را تنظیم کند و آن را در بازه معین شده به دادگاه تحویل دهد. اگر شما جز کسانی هستید که دوست دارید در جریان پرونده خود مشکلات کمتری را تجربه کنید و سریعتر به نتیجه برسید به شما پیشنهاد می دهیم که ز همان ابتدای پرونده برای کسب اطلاعات کافی و بهبود جریان دادرسی دعاوی مربوط به این حوزه به سراغ یک وکیل حقوقی متخصص بروید و از توانایی های او در مسیر رسیدن به حقوق خود  بهره مند شوید.

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی و مدارک لازم برای ان

اگر می خواهید لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی را به خوبی تنظیم کنید و با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید بهتر است مدارک را از همان ابتدا تهیه کنید و آنها را ضمیمه پرونده خود کنید. البته دقت داشته باشی که وکیل حقوقی تهران خود به تنهایی از همه این موارد اطلا دارد و میتواند تمامی این مدارک را آماده کند.

در حالت کلی و به طور خلاصه برای تنظیم لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی شما باید مدارکی همچون: صل مدارک و منضمات دادخواست، مدارک هویتی همانند کارت ملی و شناسنامه، اسناد و شواهد موجود برای اثبات جرم را به همراه داشته باشید. این موضوع را فراموش نکنید که یک وکیل حرفه ای علاوه بر آنکه میتواند وکالت پرونده های شما را بر عهده گیرد می تواند در جلسات مشاوره ای تمامی سوالات شما در مورد اصل مدارک و منضمات دادخواست را هم پاسخ دهد.

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی (2)
لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی (2)

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی و قانون مجازات

لایحه دفاعیه مزاحمت ملکی برای کاهش یا حذف مجازات است. از آنجایی که قانون کشور ما سخت گیری های نسبتا زیادی در مورد جرم مزاحمت ملکی دارد به همین علت بهتر است افراد به صورت تخصصی و حرفه ای موضوع لان را پیگیری کنند تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. به چند مورد از اساسی ترین و مهم ترین مجازات های مربوط به مزاحمت ملکی در قانون دقت کنید:

دادگاه موظف است حسب مورد رفع تصرف عدوانی با رفع مزاحمت یا ممانعت از حق یا اعاده وضع به حال سابق نماید. رسیدگی به جرایم فوق‌الذکر خارج از نوبت به عمل می‌آید و مقام قضایی با تنظیم صورتمجلس دستور متوقف ماندن عملیات متجاوز را‌تا صدور حکم قطعی خواهد داد. در صورتی که تعداد متهمان سه نفر یا بیشتر باشد و قرائن قوی بر ارتکاب جرم موجود باشد قرار بازداشت صادر خواهد شد، مدعی‌می‌تواند تقاضای خلع ید و قلع بنا و اشجار و رفع آثار تجاوز را بنماید.

اگر کسی به موجب حکم قطعی محکوم به خلع ید از مال غیر منقولی یا محکوم به رفع مزاحمت یا رفع ممانعت از حق شده باشد، بعد‌از اجرای حکم مجدداً مورد حکم را عدواناً تصرف یا مزاحمت یا ممانعت از حق نماید علاوه بر رفع تجاوز به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم‌خواهد شد.

هر کس در منزل یا مسکن دیگری به عنف یا تهدید وارد شود به مجازات از شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهد شد و در صورتی‌ که مرتکبین دو نفر یا بیشتر بوده و لااقل یکی از آنها حامل سلاح باشد به حبس از یک تا شش سال محکوم می‌شوند.

هر کس به قهر و غلبه داخل ملکی شود که در تصرف دیگری است اعم از آنکه محصور باشد یا نباشد یا در ابتدای ورود به قهر و غلبه‌نبوده ولی بعد از اخطار متصرف به قهر و غلبه مانده باشد علاوه بر رفع تجاوز حسب مورد به یک تا شش ماه حبس محکوم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×