مجازات شرکت در پارتی ها

مجازات شرکت در پارتی ها (3)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

مجازات شرکت در پارتی ها

مجازات شرکت در پارتی ها و مهمانی های مختلط

مجازات شرکت در پارتی ها  چیست؟ در مورد مجازات شرکت در پارتی ها چه می دانید؟ مجازات شرکت در پارتی ها برای چه کسانی در نظر گرفته می شود؟ آیا شما نیز تاکنون با موضوعات مربوط به مجازات شرکت در پارتی ها روبرو شده اید؟ آیا حضور یک وکیل متخصص می تواند در کاهش مجازات شرکت در پارتی ها موثر باشد؟ مجازات شرکت در پارتی ها دارای چ نکات حقوقی است؟ در صورت نادیده گرفتن مجازات شرکت در پارتی ها چه مشکلی پیش می آید؟ در چه شرایطی باید مجازات شرکت در پارتی ها را مورد بررسی قرار داد؟ آیا امکان کاهش مجازات شرکت در پارتی ها وجود دارد؟ مجازات شرکت در پارتی ها در چه مواردی ممکن است افزایش پیدا کند؟ مجازات شرکت در پارتی ها در جریان دادرسی قضایی چگونه به مرحله اجرا در می اید؟

مجازات شرکت در پارتی ها دارای نکات قانونی و حقوقی بسیار زیادی است که نمیتوان آنها را نادیده گرفت. اگر می خواهید در مورد مجازات شرکت در پارتی ها اطلاعات کافی و مهمی بدست آورید به شما توصیه میکنیم که به قانون مجازات و قانون مبارزه با مواد مخدر توجه داشته باشید. ما در این متن سعی کرده ام که به توضیح تمامی مسائل قانونی و موضوعات مربوط به مجازات شرکت در پارتی ها اشاره کنیم و درمورد آنها صحبت کنیم پس در ادامه متن با ما همراه باشید.

مجازات شرکت در پارتی ها و بررسی تحلیلی ان

مجازات شرکت در پارتی ها در قانون مجازات به مسائل مختلفی بستگی دارد که باید آنها را به طور کامل دانست تا بتوان با داشتن دانش حقوقی مناسب برای حل و فصل پرونده های مربوط به آن اقدام کرد. مجازات شرکت در پارتی ها امروزه شامل نکات حقوقی و مسائل قانونی مختلفی است که بسیاری از افراد از آن بی اطلاع هستند و همین موضوع باعث می شود که نتوانند به خوبی از حقوق خود در مراجع قضایی دفاع کنند و در نهایت هم دچار مشکلات متعددی می شوند. برای آنکه بتوانید در مورد مجازات شرکت در پارتی ها اطلاعات دقیق بدست آورید بهتر است از افرادی در این حوزه کمک بگیرید که دارای تجربه و دانش حقوقی هستند و می توانند جریان پرونده را در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برسند.

مجازات شرکت در پارتی ها معمولا تا حدی پیچیده است و پرونده هایی که مربوط به این حوزه می شوند دارای شرایط خاصی هستند که بسیاری از افراد در مورد جزییات آنها اطلاعی ندارند و نمی دانند چگونه باید این پرونده ها را به نتیجه برسانند. بنابراین به شما توصیه می کنیم که قبل از هر چیزی در همان ابتدای پرونده به یک وکیل متخصص مراجعه کنید و موضوع را با او در میان بگذارید و در جلسات حقوقی شرکت کنید تا راه حلی مناسب به شما پیشنهاد شود و بتوانید از به هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری کنید و میزان خسارت های احتمالی را کاهش دهید.

در ماده 264 قانون مجازات اسلامی در مورد مجازات شرکت در پارتی ها و مصرف مشروبات الکلی اینطور امده است که مصرف مسکر از قبیل خوردن، تزریق و تدخین آن کم باشد یا زیاد، جامد باشد یا مایع، مست کند یا نکند، خالص باشد یا مخلوط به گونه ای که آن را از مسکر بودن خارج نکند، موجب حد است. خوردن فقاع (آب جو مسکر) موجب حد است هرچند مستی نیاورد.

اما سوال اساسی و مهمی که معمولا در مورد مجازات شرکت در پارتی ها پیش می آید آن است که در صورت مصرف مواد مخدر یا مواردی که فرد اقدام به مصرف هیچگونه مخدر ومسکری نکند تکلیف چیست و چه باید کرد؟  در صورتی که فرد بتواند این موضوع را به کمک وکیل خود ثابت کند که در پارتی و مهمانی مختلط هیچ مواد مخدر و مسکری مصرف نکرده است و هیچگونه جرمی مرتکب نشده است، مجازات شرکت در پارتی ها شامل او نمی گردد. برای اینکه در مورد مجازات شرکت در پارتی ها بیشتر بدانیم به قانون مبارزه با مواد مخدر رجوع می کنیم.

مجازات شرکت در پارتی ها (2)
مجازات شرکت در پارتی ها (2)

مجازات شرکت در پارتی ها و قانون مبارزه با مواد مخدر

مجازات شرکت در پارتی ها در صورتی که افراد اقدام به مصرف مواد مخدر کرده باشند دارای حالت های مختلفی است که ره یک از آنها مجازات مختلفی دارد. برای آنکه بتوانید در مورد مجازات شرکت در پارتی ها اطلاعات لازم را کسب کنید به اساسی ترین مفاد قانون مبارزه با مواد مخدر و مجازات شرکت در پارتی ها اشاره می کنیم تا اطلاعاتتان کامل شود:

هرگاه زن و مردي که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب رابطه نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر می‌شود.

هر کس هروئین، مرفین، کوکائین و دیگر مشتقات شیمیایی مرفین و کوکائین و یا لیزرژیک اسید دی ‌اتیل آمید (ال.اس.دی)، متیلن دی اکسی‌ مت ‌آمفتامین (ام.دی.ام.آ. یا اکستازی)، گاما هیدروکسی بوتیریک اسید (جی.اچ.بی)، فلونیترازپام، آمفتامین، مت آمفتامین (شیشه) و یا دیگر مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیر دارویی که فهرست آنها به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد را وارد کشور کند و یا مبادرت به ساخت، تولید، توزیع، صدور، ارسال، خرید یا فروش نماید و یا در معرض فروش قرار دهد و یا نگهداری، مخفی یا حمل کند با رعایت تناسب و با توجه به میزان مواد به شرح زیر مجازات خواهد شد:

تا پنج سانتی گرم ،از پانصد هزار ریال تا یک میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا پنجاه ضربه شلاق/ جزای نقدی ، بیش از پنج سانتی گرم تا یک گرم، از دو میلیون تا شش میلیون ریال جریمه نقدی و سی تا هفتاد ضربه شلاق/ جزای ،بیش از یک گرم تا چهار گرم، از هشت میلیون تا بیست میلیون ریال جریمه نقدی و دو تا پنج سال حبس و سی تا هفتاد ضربه شلاق/جزای نقدی، بیش از چهار گرم تا پانزده گرم، از بیست میلیون تا چهل میلیون ریال جریمه نقدی و پنج تا هشت سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق، بیش از پانزده گرم تا سی گرم ، از چهل میلیون تا شصت میلیون ریال جریمه نقدی و ده تا پانزده سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق، بیش از سی گرم ، اعدام و مصادره اموال ناشی از همان جرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×