اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز (2)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز چیست؟ در مورد اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز چه می دانید؟ آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که با مسائل مربوط به اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز برخورد کنید؟ اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز دقیقا به چه مباحثی مرتبط است؟ چه کسی می تواند برای اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز اقدام کند؟ آیا در مورد قوانین مربوط به اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز چیزی می دانید؟ اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز دارای چه مراحل قانونی است؟

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین موضوعاتی است که در سال های اخیر باعث شده است بسیاری از افراد به صورت ناخواسته وارد آن شوند و شرایط نسبتا نامناسبی را تجربه کنند. شاید برای بسیاری از افراد پیش اید که درگیر پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز وند و ندانند که باید چگونه در جریان این پرونده ها از حقوق خود دفاع کنند و شرایط نسبتا مناسبی را برای خود ایجاد کنند.

موضوع قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین موضوعاتی است که باعث برهم خوردن نظم در جامعه می شود و فشار اقتصادی و سیاسی عظیمی را به افراد جامعه وارد می کند به همین دلیل هم قانونگذار کشور ما اهمیت بسیار زیادی به آن داده است و سعی کرده تا با قانونگذاری صحیح شرایط نسبتا متعادلی را برای تمامی افرادی که درگیر این پرونده ها می شوند ایجاد کند. قانونگذاری یکی از ابزارهایی است که برای ایجاد نظم در هر جامعه ای از آن استفاده می شود و به تمامی افراد جامعه نیز توصیه می شود که اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهند تا بتواند به خوبی از حقوق طبیعی و اجتماعی خود دفاع کنند.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که نیاز دارید تا اطلاعات نسبتا خوبی در مورد اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز بدست آورید و می خواهید تمامی مباحث حقوقی مربوط به این حوزه را به صورت دقیق مورد تحلیل قرار دهید به شما توصیه می کنیم که رد ادامه این متن با ما همراه باشید.

اعاده دادرسی قاچاق کالا و جلسات مشاوره ای

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز در قانون به صورت دقیق توضیح داده شده است اما مسئله مهمی که باید بدانید آن است که همه مردم عادی با زبان قانون به صورت دقیق آشنایی ندارند و نمی دانند که اصلا مهم ترین مباحث حقوقی و قانونی را چگونه باید مورد تحلیل قرار دهند و در مراحل قانونی و حقوقی از آنها استفاده کنند. در چنین شرایطی بهترین راهکار ممکن آن است که از یک فرد حرفه ای کمک بگیرید به کمک او از تمامی جزئیات حقوقی و مراحل دادرسی اطلاع کسب کنید. جلسات مشاوره ای این فرصت را به شما می دهند که در یک جلسه مشاوره ای تمامی ابهامات ذهنی که برایتان ایجاد شده است را از وکیل قاچاق کالا و ارز که دارای سال های زیادی تجربه است بپرسید و یک راه حل حقوقی مناسب برای جریان دادرسی پرونده خود پیدا کنید.

مشاوره حقوقی در مورد ر به نحوی است که شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری در آنها حضور پیدا کنید. در جریان مشاوره حضوری شما می توانید در حضور وکیل مورد نظرتان جریان پرونده را مورد تحلیل قرار دهید و در جریان جلسات غیر حضوری مشاوره اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز معمولا افراد باید از راه های تلفنی و اینترنتی سوالات خود را بپرسند تا راه حل های نسبتا خوبی را برای جریان پرونده هایی که با ان درگیر هستند پیدا کنند.

شما به کمک گروه پارسا می توانید در جلسات مشاوره ای در مورد اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز با یک وکیل مجرب حضور پیدا کنید تا بهترین راه های حقوقی ممکن برای حل و فصل جریان پرونده های شما معرفی شود. اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز دارای نکات قانونی بسیار زیادی است که در صورت عدم توجه به آنها ممکن است حقوق شما مورد تضییع واقع شود و دیگر نتوانید شرایط پرونده های خود را تغییر دهید. اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز نیاز به ارائه مستندات و مدارک کافی دارد که این کار از عهده یک وکیل کارکشته برمی آید و افراد عادی معمولا نمی توانند این جریانات را به خوبی پشت سر بگذارند.

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز (4)
اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز (4)

اعاده دادرسی قاچاق کالا و مراجع صالح رسیدگی کننده

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز باید به مراجع ذیصلاح قانونی در این حوزه ارائه شود و دارای تشریفات حقوقی خصی است که باید آنها را بشناسید. با استناد به قانون قاچاق کالا و ارز به این موارد اشاره می کنیم:

  شعبه رسيدگي كننده مکلف است جهت اتخاذ تصميم درباره احراز قاچاق و يا حمل، نگهداري، عرضه يا فروش كالا با ارز قاچاق نسبت به استعلام نظر كارشناسي مشورتي حسب مورد از سازمانهای مامور وصول درآمدهاي دولت نظير گمرك و بانك مركزي در مورد تعيين ارزش كالا يا ارز مكشوفه و بررسي اسناد ابرازي جهت انطباق و تعلق به كالاي مكشوفه اقدام نمايد. وقت رسيدگي به سازمان هاي مذكور و متهم ابلاغ مي شود. سازمان مامور وصول درآمدهاي دولت موظف است ظرف ده روز از تاريخ دريافت استعلام، پاسخ آن را ارسال کند.

ارزش كالاهاي ممنوع به موجب فهرست هاي قيمت گذاري سالانه ستاد تصويب و ابتداي هر سال ابلاغ مي گردد. مرجع تشخيص ايراني يا خارجي بودن كالاي مكشوفه حسب مورد يكي از وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت، جهاد كشاورزي يا بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا سازمان ملي استاندارد ايران است. اين مراجع با درخواست شعبه رسيدگي كننده و بررسي مشخصات كالا مانند محل توليد و واحد توليد كننده، نسبت به اعلام نظريه كارشناسي مشورتي، به نحو مستدل اقدام مي­نمايد. مقام رسيدگي كننده در صورت عدم پذيرش نظريه هاي كارشناسي مشورتي مذكور در اين تبصره و ماده، به طور مستدل آن را رد و تصميم مقتضى اتخاذ مي كند. دستگاههاي كاشف و ضابطين موظفند كالاهاي قاچاق مكشوفه و كليه اموال منقول و غيرمنقول و وسايل نقليه اعم از زميني، آبي و هوايي را كه در اجراي اين قانون، توقيف مي شوند، به استثناي كالاي ممنوع، همراه با رونوشت صورتجلسه كشف و توقيف و تشخيص اوليه ارزش كالا، بلافاصله پس از كشف، تحويل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي نمايند.

اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز (1)
اعاده دادرسی قاچاق کالا و ارز (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×