نکات مهم در اجاره خودرو

نکات مهم در اجاره خودرو (3)

گروه بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

نکات مهم در اجاره خودرو

نکات مهم در اجاره خودرو

آیا شما هم به دنبال اجاره خودرو هستید ولی نکات مهم و کلیدی در روند اجاره خودرو را نمی دانید؟ حتما مطلع هستید که در حال حاضر، روش های زیادی برای اجاره خودرو وجود دارد. هر کدام از این راه ها و روش ها، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز در خود جای داده اند. به صورت کلی، توجه به نکات مهم در اجاره خودرو به شما اجازه می دهد تا بدون مواجه شدن با هیچ مشکل خاصی بهترین انواع خودرو را اجاره نمایید. لازم به ذکر است که امروزه اکثر مراسمات عروسی با استفاده از یک خودروی اجاره ای دنبال می شوند. البته که نحوه اجاره خودرو توسط شما هم این نکات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. مثلا اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده از جمله موارد مهمی هستند که شما باید به آنها توجه کنید. امروز ما قصد داریم تا در مورد نکات مهم در اجاره خودرو با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

هماهنگی از چند روز قبل، اولین مورد از نکات مهم در اجاره خودرو

اولین مورد از نکات مهم در اجاره خودرو ، مربوط به هماهنگی با شرکت فعال در این زمینه می باشد. بی شک در حال حاضر تیم ها و شرکت های بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه ارائه خدمات مربوط به اجاره خودرو فعالیت می کنند. ولی گاهی اوقات افراد به دنبال یک ماشین مدل بالای خاص هستند که برای مدت زمان کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرد. اجاره روزانه و ساعتی از جمله رایج ترین روش های اجاره ای به حساب می آیند که اهمیت زیادی خواهند داشت. لازم به ذکر است که این مورد از نکات مهم در اجاره خودرو به شما اجازه می دهد تا ماشین دلخواه خود را به راحتی اجاره نمایید. خیلی از شرکت ها، تعداد ماشین های مدل بالای زیادی ندارند.

این مسئله می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد نماید. در صورتی که یک نفر دیگر زودتر از شما نسبت به اجاره خودروی مورد نظر اقدام کند، احتمال اینکه شما در روز موعود به خودروی خود برسید کمتر می شود. پس، برای جلوگیری از این مشکل شما باید از چند روز قبل با شرکت اجاره دهنده هماهنگ کنید. این مورد از نکات مهم در اجاره خودرو به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به اجاره خودرو با راننده اقدام نمایید. بهتر است که از همان ابتدای کار اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت بیمه خودرو را دریافت کنید. در صورتی که مشکلی از نظر بیمه وجود داشت، استفاده از خدمات آن شرکت به شما توصیه نمی شود.

توجه به هزینه، دومین مورد از نکات مهم در اجاره خودرو

دومین مورد از نکات مهم در اجاره خودرو، مربوط به هزینه پرداختی شما می باشد. بی شک افراد در جهت اجاره روزانه یا هفتگی یا حتی ماهانه یک خودرو، باید مبلغ مشخصی را پرداخت نمایند. این هزینه می تواند تحت تاثیر عوامل و فاکتور های زیادی کم و زیاد شود. هر کدام از این عوامل، به نحوی خاص روند اجاره خودرو و هزینه آن را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. مدل خودرو اولین عاملی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. امروزه شرکت های زیادی در زمینه اجاره خودرو مدل بالا و مدل پایین فعالیت می کنند. هرچه ماشین مورد نظر شما گران قیمت تر و کمیاب تر باشد، هزینه ای که باید برای اجاره آن پرداخت کنید هم بیشتر خواهد شد. دومین عاملی که شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید مربوط به بیمه و شرایط بدنه خودرو است.

گاهی اوقات بیمه می تواند این مورد از نکات مهم در اجاره خودرو را تحت تاثیر خود قرار دهد. جالب است بدانید که در قرارداد اجاره خودرو، بندی مربوط به ساعات اضافه وجود دارد. در صورتی که شما پس از ساعت 12 شب نسبت به بازگرداندن خودرو اقدام نمایید، هزینه پرداختی شما کمی افزایش پیدا می کند. برخی از تیم های فعال در این زمینه، از کاربران خود حداقل هزینه 3 روز اجاره را دریافت می کنند. حتی اگر شما به دنبال اجاره خودرو به مدت یک روز باشید، باز هم باید هزینه 3 روز را پرداخت نمایید. جالب است بدانید که برای دریافت خودرو بدون راننده، شما باید یک چک به مبلغ ارزش خودرو را نیز در اختیار شرکت فعال در این زمینه قرار دهید.

بررسی دقیق قرارداد، سومین مورد از نکات مهم در اجاره خودرو

بررسی دقیق قرارداد اجاره خودرو، سومین موردی است که در لیست نکات مهم در اجاره خودرو قرار می گیرد. این مورد می تواند بر روی روند اجاره خودرو تاثیرات زیادی را به همراه داشته باشد. چرا که با بررسی دقیق قرارداد و وضعیت آن، شما می توانید بند های مختلف را مطالعه نمایید و همه آنها را به خاطر بسپارید. در صورتی که در قرارداد شما یک بند نامتعارف ثبت شده بود، احتمال اینکه با مشکلات جدی مواجه شوید نیز افزایش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مورد از نکات مهم در اجاره خودرو می تواند به صورت مستقیم بر روی هزینه پرداختی شما، شرایط آسیب به خودرو و غیره تاثیر گذار باشد. پس، در صورتی که شما نگرانی های خاصی در هنگام اجاره خودرو بدون راننده دارید، بهتر است که شرایط قرارداد را به خوبی مطالعه نمایید. خیلی از افراد فقط به خاطر مطالعه نکردن قرارداد، با مشکلات قانونی و مالی زیادی مواجه شده اند.

نکات مهم در اجاره خودرو (1)
نکات مهم در اجاره خودرو (1)

بررسی خودرو، آخرین مورد از نکات کلیدی در اجاره ماشین

آخرین نکته قرار گرفته در لیست نکات مهم در اجاره خودرو، مربوط به بررسی وضعیت و بدنه خودرو قبل از اقدام برای اجاره می باشد. به صورت کلی، اجاره خودرو کار راحتی است. ولی، قبل از تحویل شما باید خودرو را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که در این زمینه مشکلی وجود ندارد. گاهی اوقات برخی از شرکت ها، برای ماشین های آسیب دیده کل هزینه را دریافت کرده و سپس تلاش می کنند تا این مورد را تقصیر مشتریان جلوه دهند. پس، شما باید مطمئن شوید که در این زمینه با مشکلی مواجه نمی شوید. شما باید این نکته را نیز به خاطر بسپارید که سرقت، تصادف، خرابی یا هر عاملی که زیبایی و قیمت خودرو را تحت تاثیر خود قرار می دهد به عهده خود اجاره کننده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با وکیل پایه یک دادگستری
×